Aviseringar
Rensa alla

Nya regler och medlemsvillkor


Ämnesstartare

Nästa gång ni loggar in kommer ni bli tvungna att godkänna våra nya regler och medlemsvillkor. Vi föreslår att ni läser igenom dem noga så att ni vet vad som gäller från och med nu. Målet med omskrivningen har dels varit att göra reglerna mer begripliga (de gamla var ju så fruktansvärt dammiga och byråkratiska), men också att uppmana folk att använda sitt sunda förnuft i stället för att säga EXAKT vad som är och inte är tillåtet på sajten.

Har ni några frågor eller funderingar rörande de nya reglerna så går det bra att hojta här! [smile]


   
Citera
Ämnesstartare

Sunt förnuft är visserligen högst subjektivt men tycker ni det är bättre så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du måste vara snäll. Där bannades 6/10


   
SvaraCitera

ska uppdatera sidan 4-ever så jag ej loggas ut [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gulligt.


   
SvaraCitera

Budolicious:

Du måste vara snäll. Där bannades 6/10

det där var seriöst det larvigaste jag läst

edit: att det är med som regel alltså


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

det där var seriöst det larvigaste jag läst edit: att det är med som regel alltså

Du är larvig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur kommer ärlighet tas i beaktande när det inte korrelerar med vad som bedöms som snällt. Eller förväntas vi undanhålla dessa tyckanden?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vadå "får använda mina bilder i marknadsföringssyfte"? :C så om jag någonsin råkar ladda upp en bild på min fagra nuna så kan ni typ ba göra värsta reklampelare med den på och typ "ööh kom o regga dig här för här e alla såhär snygga", och sen blir de jättebesvikna när de inser att alla andra inte alls var lika snygga o känner sig lurade?[sad] lr vad?[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Innebär nog att dom kan ta skärmdumpar där din profilbild är med och använda i marknadsföringssyften typ [smile]


   
SvaraCitera

aha nice ni har utformat regler till ganon


   
SvaraCitera

passaro:

Du är larvig!

ahmen duuurå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ännu en anledning till varför jag aldrig kommer ladda upp en bild på mig.. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bamsifierat dem, tydligen.


   
SvaraCitera
Åtta

Nintendos BFF:

lr vad?

mrman:

Innebär nog att dom kan ta skärmdumpar där din profilbild är med och använda i marknadsföringssyften typ


   
SvaraCitera