Aviseringar
Rensa alla

Nya tjejen vill inte att jag träffar mitt ex (ultimatum inblandat)


Ämnesstartare

Det är såhär: Min nya tjej satte ett hemskt ultimatum på mig igår.
Om jag träffar mitt ex (vi är goda vänner) så kommer hon antagligen (99% säkhet i hennes fall) att göra slut..

Jag vill inte välja mellan dom, jag kan inte välja mellan dom.
Detta tär på mitt psyke något enormt.

Vad hade ni gjort i min situation?


   
Citera
Ämnesstartare

sagt till exet att hålla sig bort tills det är lungt igen


   
SvaraCitera

Har hon någon anledning?


   
SvaraCitera

Fixxxer:

Vad hade ni gjort i min situation?

OM det nu är så att du och exet kan vara bara vänner så tycker jag du ska övertala flickvännen om att det är så.


   
SvaraCitera

Det är nog inte så bra att vara tillsammans med henne4, then, om hon är så svartsjuk och inte litar på dig. Du kanske kan få henne att fatta att ni är vänner.


   
SvaraCitera

Det är världens jobbigaste situation.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Compton GangztaH:

sagt till exet att hålla sig bort tills det är lungt igen

Lugnt igen? Det har inte hänt något. Hon bara sa att hon inte ville det.

Unexpected:

Har hon någon anledning?

Nej. som sagt så är jag och mitt ex bra vänner inget mer.

Myksa:

OM det nu är så att du och exet kan vara bara vänner så tycker jag du ska övertala flickvännen om att det är så.

Jag får väl försöka mer, vet bara inte vad jag ska säga mer..

Harpyja:

Det är nog inte så bra att vara tillsammans med henne4, then, om hon är så svartsjuk och inte litar på dig. Du kanske kan få henne att fatta att ni är vänner.

Jag vet, men jag hoppas att hon blir bättre med tiden.. Vi har varit tillsammans en vecka. Jag ska prata med henne mer ikväll..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fixxxer:

Lugnt igen? Det har inte hänt något. Hon bara sa att hon inte ville det.

Ne men du vet väl hur tjejer är.. hon kommer la inte bry sig om du träffar ditt X när mensen är över ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Situationen är jobbig, då jag och mitt ex bestämt att träffas.. Men nu kan vi inte det. Och mitt ex överreagerar alltid och får mig att känna mig riktigt värdelös och dålig så fort något jag säger inte passar henne.


   
SvaraCitera

Orka svartjsuka människor. [zzz]


   
SvaraCitera

men så kan hon inte göra. eller kan kan hon väl, men det är verkligen inte schysst. du ska helt klart välja exet om du nu tvingas välja. ni är ju goda vänner, din nya tjej är bara dum i huvet och hon tvingar dig till nåt sånt. visst, kan väl hända att hon inte avundsjuk bara, men ni är ju liksom bara vänner nu, så hon borde helt klart kunna acceptera det. gör hon inte det är det bara att göra slut, enligt min åsikt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Compton GangztaH:

Ne men du vet väl hur tjejer är.. hon kommer la inte bry sig om du träffar ditt X när mensen är över ?

Haha, good one! Men min nya tjej får inte mens tack vare sin p-stav[y]
Annars hade det säkert kunnat vara det som jävlats!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

levautanperfektion:

men så kan hon inte göra. eller kan kan hon väl, men det är verkligen inte schysst. du ska helt klart välja exet om du nu tvingas välja. ni är ju goda vänner, din nya tjej är bara dum i huvet och hon tvingar dig till nåt sånt.

Problemet är att jag och min nya tjej var bästa vänner innan vi blev ihop.. Hon var min bästa tjejkompis, men det har ALLTID varit lite spänning mellan oss. Så, om jag dumpar henne för att åka upp till mitt ex kommer jag samtidigt förlora min bästa tjejkompis.


   
SvaraCitera

Flicka, 16? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fixxxer:

Haha, good one! Men min nya tjej får inte mens tack vare sin p-stav[y]
Annars hade det säkert kunnat vara det som jävlats!

jaha, jobbigt för dig då [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Orka svartjsuka människor. [zzz]

Man ska inte skylla på gamla pojkvänner, men hon har bara haft kräk till pojkvänner hitintills så jag förstår om hon är försiktig.

MEN, vad hennes ex har gjort ska inte gå ut över mig. Men om hon får lite tid på sig att smälta det, tror ni det hjälper?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Devon:

Flicka, 16? [rolleyes]

Vad menar du? Om hon är sexton?
Hon är 17.


   
SvaraCitera