Aviseringar
Rensa alla

Nya tjejen vill inte att jag träffar mitt ex (ultimatum inblandat)


Men umgås med ditt ex i hemlighet då? :S

..Eller så får du prata med din flickvän o säga åt henne att hon inte kan bästemma över vem du ska umgås med eller inte.

Öh egentligen tycker jag att det är fel av din nuvarande flickvän att tro att hon får bestämma över dig men å andra sidan är det ditt EX .. så jag förstår ju henne om hon blir lite svartsjuk..


   
SvaraCitera

Fixxxer:

Vad menar du? Om hon är sexton?

Att hennes krav är väldigt omoget. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Regn:

..Eller så får du prata med din flickvän o säga åt henne att hon inte kan bästemma över vem du ska umgås med eller inte.

Problemet är att mitt ex bor såpass långt bort att jag är tvungen att sova över. Det är där problemet är antar jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Regn:

Men umgås med ditt ex i hemlighet då? :S

om det upptäcks blir det dock väldigt kul att förklara det [rolleyes]


   
SvaraCitera

Varför betyder ditt ex så mycket för dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pussypie:

Varför betyder ditt ex så mycket för dig?

Alltså, jag och mitt ex är vänner..


   
SvaraCitera

Fixxxer:

Alltså, jag och mitt ex är vänner..

Ja men om du inte kan välja din nuvarande tjej framför ditt ex så lär väl ditt ex betyda väldigt mycket för dig så då undrade jag varför. Om det är av en speciell anledning eller om det bara är för det skulle vara jobbigt att mista en vän?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pussypie:

Ja men om du inte kan välja din nuvarande tjej framför ditt ex så lär väl ditt ex betyda väldigt mycket för dig så då undrade jag varför. Om det är av en speciell anledning eller om det bara är för det skulle vara jobbigt att mista en vän?

Jag vill inte välja mellan dom. Mitt ex är en mycket god vän, och jag är inte typen som bara dissar mina vänner.


   
SvaraCitera

Fixxxer:

Man ska inte skylla på gamla pojkvänner, men hon har bara haft kräk till pojkvänner hitintills så jag förstår om hon är försiktig.

Jag med? Knarkande, ljugande och otrogna as. Trots det så litar jag på min nuvarande. [zzz]


   
SvaraCitera

Fixxxer:

Jag vill inte välja mellan dom. Mitt ex är en mycket god vän, och jag är inte typen som bara dissar mina vänner.

Nja, de är ju lite dumt av din nuvarande tjej att ens ställa ett sånt ultimatum, vad har hon för argument för varför hon inte vill att du umgås/pratar med ditt ex?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Jag med? Knarkande, ljugande och otrogna as. Trots det så litar jag på min nuvarande. [zzz]

Alla är inte lika. Hon har nog inte riktigt läkt än.

Men för att alla ska se det: Jag tror att problemet är att jag måste sova över hos mitt ex om jag ska dit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pussypie:

Nja, de är ju lite dumt av din nuvarande tjej att ens ställa ett sånt ultimatum, vad har hon för argument för varför hon inte vill att du umgås/pratar med ditt ex?

Sova över biten är nog inte så populär.


   
SvaraCitera

Fixxxer:

Sova över biten är nog inte så populär.

Varför sover man över hos sitt ex?[confused] Sover du ofta hos dina andra kompisar med?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pussypie:

Varför sover man över hos sitt ex?[confused] Sover du ofta hos dina andra kompisar med?

För att hon bor såpass långt bort.. Och nej, jag brukar inte sova över hos kompisar.


   
SvaraCitera

Fixxxer:

För att hon bor såpass långt bort.. Och nej, jag brukar inte sova över hos kompisar.

Ja då förstår jag dina nya tjej.
Har ditt ex någon ny och vem gjorde slut?


   
SvaraCitera