Forumet - Nya vänner?

Nya vänner?

349 0 29
Cornucopia:

Beror på. Vad har du för intressen? Hur är du som person?

Jag gillar musik, skriva, läsa och fotografera. Gillar science-fiction och fantasy. Är ganska tveksam med nya människor, men skrattar mycket och har mycket humor. Skulle väl kalla mig själv för snäll, men är svårt att säga sådant om sig själv.
Sedan är jag väldigt intresserad av psykologi och filosofi.

Spana också in:

illucius:

Jag gillar musik, skriva, läsa och fotografera. Gillar science-fiction och fantasy. Är ganska tveksam med nya människor, men skrattar mycket och har mycket humor. Skulle väl kalla mig själv för snäll, men är svårt att säga sådant om sig själv.
Sedan är jag väldigt intresserad av psykologi och filosofi.

så skulle jag nästan säga att jag är
illucius:

Berätta lite om dig själv?

vad är lite om mig själv? ja, det är jag as dålig på att berätta.

jag går på gymnasiet(på vård och omsorg)
mer vet jag inte att berätta,
men jag håller på att skriva en bok och jag gillar verkligen att hjälpa andra om jag kan
som sagt jag är as dålig på att berätta om mig själv [bigsmile]
den ensamme:

vad är lite om mig själv? ja, det är jag as dålig på att berätta.jag går på gymnasiet(på vård och omsorg)mer vet jag inte att berätta,men jag håller på att skriva en bok och jag gillar verkligen att hjälpa andra om jag kan som sagt jag är as dålig på att berätta om mig själv

Det är jättesvårt att berätta om sig själv c: Vad handlar boken om?
illucius:

Jadu, känner mig äldre än vad jag är. Tycker ofta att de i min ålder är omogna(re) och tycker att det är lättare att umgås med äldre.

Sådär känner väl i princip alla trettonåringar. Och du ska inte skriva ut ditt fullständiga namn sådär heller [sad]
Du måste vara försiktig på nätet, särskilt som ung tjej.
Tycker det är omoget att säga att man är mogen för sin ålder, för om fallet är så behöver man inte säga det, det märks.

För övrigt så är man inte automatiskt mogen för sin ålder bara för att man är mognare än jämngamla, det innebär oftast bara att de är omogna för sin ålder, för det är förbaskat många som är det.
oatsreuvaue:

Tycker det är omoget att säga att man är mogen för sin ålder, för om fallet är så behöver man inte säga det, det märks. För övrigt så är man inte automatiskt mogen för sin ålder bara för att man är mognare än jämngamla, det innebär oftast bara att de är omogna för sin ålder, för det är förbaskat många som är det.

Du har rätt i att det märks. Själv är jag trött på att behöva bli frustrerad över att de jag försöker prata med schasar bort mig bara på grund av min ålder, och inte bryr sig ett dugg om att lära känna mig först.

Det kan jag hålla med dig om, men det var bara ett exempel. Det finns ju andra anledningar, men det är svårt att förklara varför man är som man är.