Aviseringar
Rensa alla

Nya Xbox 360


Ämnesstartare

Nån som vet vad det är för speciellt med den nya 360n förutom att den ser annorlunda ut?


   
Citera

allt är bättre på den? men den förväntas inte komma ut förens typ 2012 så lite onödigt att prata om det nu när det knappt inte finns information om de 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej, trodde den skulle komma nu i höst, den var på nån film på Dashboard på xboxen så jag trodde det


   
SvaraCitera

Reaper:

Okej, trodde den skulle komma nu i höst, den var på nån film på Dashboard på xboxen så jag trodde det

ok, den skulle nog kommit ut tidigare om de inte var så att dom skulle släppa den där 3D kameran till 360 och datorer(och kanske ps3)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reaper:

Okej, trodde den skulle komma nu i höst, den var på nån film på Dashboard på xboxen så jag trodde det

Inbyggd wifi, tystare och snyggare, det är det enda som kommer skilja mellan den gammla modelen och "slim". Den kommer inom en månad tror jag.


   
SvaraCitera

slim?


   
SvaraCitera
zIGGE

Reaper:

Nån som vet vad det är för speciellt med den nya 360n förutom att den ser annorlunda ut?

inbyggt wifi, tystare fläktsystem (men samma dvdläsare), snyggare, drar mindre ström och har inbyggd strömadapter till Kinect (3D-kameran).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

drar mindre ström

wow då skulle mamma bli glad hahaha XD


   
SvaraCitera
Spyro

+1 600kr billigare än Ps3.........


   
SvaraCitera