Aviseringar
Rensa alla

Nyår! Dryck!


Partypoopers 😛


   
SvaraCitera

filippah89:
Partypoopers 😛

?


   
SvaraCitera

kmr fira den med mammas släkt från schweiz, så kmr säkert få smutta lite champagne lr ngn fattig 2.5% cider hahahaha nä men fanta ellet sprite, kefft att inte minnas nyår när man firar den för första gången med släkt man nästan aldrig träffar


   
SvaraCitera

FruLiten:

?

Jamen dem flesta verkar stanna hemma o runka o dricka vatten 😀


   
SvaraCitera

Melon drinkmix + Sockerdricka = Fullt Ös!


   
SvaraCitera

filippah89:

Jamen dem flesta verkar stanna hemma o runka o dricka vatten 😀

Är det något fel på Skinneri och alkoholfria alternativ? 🙁 


   
SvaraCitera

Har inte planerat så långt än 🙂 dricka blir la nått med alkohol. Annars så julmust bara för stämningen!

 


   
SvaraCitera

ska till gbg, det e pretty much klart. vet ej vad jag ska göra där though, antagligen sitta och tråka på ett studentrum. Forumleka som aldrig förr Blink

ne, men vafan, vart snack om att försöka träffa cuzlican och bateman, en stund, vet ej hur d blir av den saken, borde engagera mig mer i den tråden 🙂 


   
SvaraCitera

Gruvan:

Är det något fel på Skinneri och alkoholfria alternativ? 🙁 

haha ne inte allmänt. Men om det ska va d enda firandet på nyår så ere lite weird 😀


   
SvaraCitera

ska nog ta med mig vodkaflaskan som står här och dammar 


   
SvaraCitera

bärs o järn probs


   
SvaraCitera

blir som vanligt d billigaste alt d jag får utköpt förmodligen sthlm starköl så man kan känna sig belevad och kunnig och bli full på samma gång 


   
SvaraCitera

Ska se om Chrille-Promille har någon smått och gott att "bjuda" på.


   
SvaraCitera

Tror inte jag kommer fira nyår, så jag dricker nog inte nåt utöver det vanliga.


   
SvaraCitera

Trerättersmiddag med vänner it is. Mm. Dricka är inte bestämt än, började faktiskt kika lite på det idag. Varm & Kall är dock en given deltagare på festen.


   
SvaraCitera