Aviseringar
Rensa alla

nyårs autfit


Ämnesstartare

INTE SOM DUUU:

de kan faktiskt funka om man gör den lite stylish! typ cuttar av benen o visar lite hud^^ know what i'm saying??

Ja det blir säkert snyggt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker den klänningen e söt om du vill ha den så ska du det lyssna inte på nånn annan isf


   
SvaraCitera

yesyesknark:

hahahah VAD är det??

[surprised][surprised][surprised]OMG gumzan vet du nt d???

de e som alla turkar har you know. när man sätter allt hår i en bulle uppe på huvvet[crazy] hahahaha om du nt sett de så e du efterbliven XD

martin312:

jo, jag kan massa

öhh nej?+ verkar inte som det litteplutt. jag har faktiskt gått på modeskola så jag kan. ock du kan inte. så in my ass att du kan om stil. gitta härifrån

sincan:

jag tänkte.

tänk igen dåhh

grodanboll_:

Ja det blir säkert snyggt.

yes, i know my tings^^

ennie:

tycker den klänningen e söt om du vill ha den så ska du det lyssna inte på nånn annan isf

assow hon komme se ut som en gammal störd lärare el jag vet inte vad!!!! lär dig om stil gumz, kolla på top model, inte top dog eller vad du tittar på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

INTE SOM DUUU:

assow hon komme se ut som en gammal störd lärare el jag vet inte vad!!!! lär dig om stil gumz, kolla på top model, inte top dog eller vad du tittar på

har du kul [crazy]


   
SvaraCitera

ennie:

har du kul

ja, men inte sär jag snakar med stördon som du


   
SvaraCitera

För min del lutar det åt kläder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

INTE SOM DUUU:

sär


   
SvaraCitera

INTE SOM DUUU:

de e som alla turkar har you know. när man sätter allt hår i en bulle uppe på huvvet hahahaha om du nt sett de så e du efterbliven XD

hahahah jaha, jag har sett fler männsiskor än bara turkar ha detttt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera