Aviseringar
Rensa alla

Nyårsefterrätt


sicce:

kompis det är heliumet som gör det Rullar ögonen

Men ponera att heliumet sugs in i chokladen vid smällen och sen när man sväljer chokladen får man i sig heliumet också och jaa..


   
SvaraCitera

Stekaren:

Men ponera att heliumet sugs in i chokladen vid smällen och sen när man sväljer chokladen får man i sig heliumet också och jaa..

hahahahhaha...ja jag tror det


   
SvaraCitera

Mitt tips är festlig glasstårta med tomtebloss i Cool


   
SvaraCitera

hallon i gjorda i ugnen med riven vit choklad på som serveras med glass <3 


   
SvaraCitera

sicce:

hahahahhaha...ja jag tror det

Tung bror


   
SvaraCitera

Banana Split.


   
SvaraCitera

shatter:
hallon i gjorda i ugnen med riven vit choklad på som serveras med glass <3 

receptttttttt


   
SvaraCitera

isola:

receptttttttt

hittar inget på nätet 🙁 men det är jätte lätt! Bara att hälla i frusna eller färska (det gör man som man vill) hallon i en ungsform och river vit choklad på, hur mkt choklad man vill ha är upp till var och en, min faster gör alltid det när vi hälsar på med rätt mkt choklad i, tkr det är gott <3 sen ska det vara i ugnen på typ 200 grader i kanske 10 minuter beroende på om bären är frusna eller ej. Bären ska vara genom varma och chokladen smält 😀 


   
SvaraCitera

shatter:

hittar inget på nätet 🙁 men det är jätte lätt! Bara att hälla i frusna eller färska (det gör man som man vill) hallon i en ungsform och river vit choklad på, hur mkt choklad man vill ha är upp till var och en, min faster gör alltid det när vi hälsar på med rätt mkt choklad i, tkr det är gott <3 sen ska det vara i ugnen på typ 200 grader i kanske 10 minuter beroende på om bären är frusna eller ej. Bären ska vara genom varma och chokladen smält 😀 

tack! får testa någon gång


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

Zerafina: Mitt tips är festlig glasstårta med tomtebloss i

Mm, det blir nog något sådant, som bilden här ovanför Party


   
SvaraCitera

Bell:

Mm, det blir nog något sådant, som bilden här ovanför Party

Ja den ser verkligen god ut! 


   
SvaraCitera
time
 time

Har nån sagt banana split än? Med tomtebloss i! 


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

time:
Har nån sagt banana split än? Med tomtebloss i! 

Mmmmm, gott! Jag älskar bananefterrätter..typ banoffeepaj! Men tror inte att mitt nyårssällskap är lika förtjusta i det. Men hur skulle du servera det time? Party


   
SvaraCitera
time
 time

Bell:

Mmmmm, gott! Jag älskar bananefterrätter..typ banoffeepaj! Men tror inte att mitt nyårssällskap är lika förtjusta i det. Men hur skulle du servera det time? Party

Det skulle jag inte. Jag hatar banan. Men de ser så festliga och nyårsaktiga ut Ledsen


   
SvaraCitera
höna

Vit chokladmousse med hallonsås (mixa hallon ba) asgött med det sura från hallonen till den vita chokladen. Å så kan du ki göra som flarn av mörk choklad. Ba smälta den å göra som ett mönster på sånt där smörpapper. Skulle nog bli snyggt! 


   
SvaraCitera