Aviseringar
Rensa alla

nyårslöfte, ni får kalla d vad ni vill blablabla


Ämnesstartare

hej jag har bstämt att ja ska bli mer positiv. jag e på god väg nu.
vad har ni bestämt?


   
Citera
Ämnesstartare

men säg nåt..


   
SvaraCitera

Att dö i någon olycka.


   
SvaraCitera

Jag har fan inget och har aldrig haft så varför börja? blir bara jobbigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vrf va så stel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Box:

Att dö i någon olycka.

+om man vill ändra på nåt ska man inte behöva vänta till nyår för att börja,samma som folk som har i mål i nyårslöfte att gå ner i vikt,varför kan man inte börja i november?varför vänta tills man har d som nyårslöfte?löjligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

+om man vill ändra på nåt ska man inte behöva vänta till nyår för att börja,samma som folk som har i mål i nyårslöfte att gå ner i vikt,varför kan man inte börja i november?varför vänta tills man har d som nyårslöfte?löjligt.

för att jag glömmer bort att d finns nåt som heter löfte, men när nyår börjar närmar sig så få rman en liten kick.. vad e grejen? sluta va så bitter äkskling


   
SvaraCitera

Tözen:

+om man vill ändra på nåt ska man inte behöva vänta till nyår för att börja,samma som folk som har i mål i nyårslöfte att gå ner i vikt,varför kan man inte börja i november?varför vänta tills man har d som nyårslöfte?löjligt.

Jag gissar på att det fanns en poäng i din mening, vill du berätta? [no-no]


   
SvaraCitera

jag ska dricka mer vatten haha det hade jag förra året med och jag har fan druckit mer men man ska typ dricka två liter per dag [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Box:

Jag gissar på att det fanns en poäng i din mening, vill du berätta?

nyårslöften är löjliga,tex folk som har att sluta röka i löfte,om man vill sluta röka så ska man ju kunna göra d vilken dag som helst på lovet utan att göra nåt jävla löfte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att skaffa pojkvän är mitt mål 2009. Eller iaf en het kk.


   
SvaraCitera

Tözen:

nyårslöften är löjliga,tex folk som har att sluta röka i löfte,om man vill sluta röka så ska man ju kunna göra d vilken dag som helst på lovet utan att göra nåt jävla löfte.

Men det handlar om att starta om på ett nytt schema, et bekvämare tankesätt, ananrs kan dom tänka att dom börjar om nästa vecka osv, nej nästa börjar ja om första dagen i en månad osv. nej ja tar första söndagen i en månad osv osv.

Det är för vissa människor lättare att kontrollera sina behov genom att gå utefter ett schema.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

nyårslöften är löjliga,tex folk som har att sluta röka i löfte,om man vill sluta röka så ska man ju kunna göra d vilken dag som helst på lovet utan att göra nåt jävla löfte.

tack för din synpunkt skicka den till kamratposten sthockholm 194 25


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska sluta bita på naglarna vilket jag aldrig lyckas med.. men jag kanske kan lyckas lite bättre den här gången.

Sen ska jag försöka festa mer och plugga mindre under detta året.
Sen ska jag försöka hitta mig en hona också,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bli mer positiv...bättre på att ta kritik:).


   
SvaraCitera