Aviseringar
Rensa alla

Nyårstrubbel


Ämnesstartare

Hej, jag och en kompis träffade en tjej som vi hade pratat med lite innan på nyår. Vi ljög för våra föräldrar att vi äta ute. och så åkte vi ditt istället (typ 20min från min kompis ställe ) Vi hade det jätte trevligt, hon bjöd på allt möjligt, vi skjöt rakteter o gjorde en massa skojj. Vi var bara intresserade av henne och inte hennes tjejkompis. Hon erkännde t.om efter att det var det bästa nyåret hittils med oss. Och vi höll med. Sen träffade jag henne två dagar senare ensam lite halvt i smygg. Det tog en timme att åka från mitt ställe. Hon mötte mig vid tuben och följde mig upp till hennes lägenhet. Vi pratade i nån timme gick ner hyrde film köpte pizza (jag ville bjuda henne men hon insesterade) Sen gick vi upp igen åt pizzorna. Satte på filmen (en skräckfilm paranormal activity liknande) vi mysste (lutade mot varandra) o sen hade hon huvudet i min famn. Sen efter filmen började vi strula och kyssas. Pratade lite tystare o mindre. Hennes föräldrar kom hem sen kramades vi liggande i hennes säng och så. Det var jätte myssigt. Men jag gjorde ett stort misstag jag frågade vem det var som luktade. Och då reste hon sig upp ifrån att precis hånglat med mig. tog fram telefonen och sa det är bäst att du går nu. Jag var helt shokad o allt. så hon sa förlåt men jag gillar inte dig på det sättet och jag har inte vellat förstöra din dag elr nått. Och sen följde hon mig ner till porten och så gick jag hem förkrossad. Hon ringde till mig samma kväll och sa förlåt och att hon hade träffat en kompis och att hon ångrade allt hon sa och att hon gillar mig mer en nån annan. Sen träffade hon min kompis som också gillade henne nästa dag och efter det har hon inte smsat så mkt och när jag frågat om vi kan göra nått säger hon kanske, vet inte, tror inte det.
/cheers [cheers]


   
Citera

Tråden flyttad från Stängda forum/Nyår 2010


   
SvaraCitera

jaha?


   
SvaraCitera

oliver_953:

/cheers [cheers]

Vad vill du ska diskuteras?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min kompis gillar henne också och jag läntar väldigt mycket efter att få vara med henne igen. Och jag vill inte att min kompis som jag känt i snart 6 år ska ta henne ifrån mig. Och jag är osäker om hon fortfarande gillar mig.


   
SvaraCitera

Fattar inte riktigt...


   
SvaraCitera

oliver_953:

.

Så du vill ha hjälp med att veta hur du ska göra för att din kompis och hon inte ska bli tillsammans?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja utan att värka tjattig. [rolleyes]


   
SvaraCitera

du kan ju inte bestämma vem av er hon ska gilla mest


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va ? ja älskar henne. Men ja vill inte förlora min kompis. Jag är osäker om hon gillar mig lika mycket nu när dom också träffats. Men jag hoppas det.


   
SvaraCitera

oliver_953:

ja älskar henne.

[crazy]
grabben, du har inte ens varit hennes pojkvän...
ni träffades strax innan nyår...


   
SvaraCitera

oliver_953:

ja älskar henne.

Jag älskar dig. Bli min.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har aldrig sagt det. Men jag gillar henne väldigt mycket. Min kompis sa också det '' ni har bara träffats två gånger. ''
Vi strulade flera gånger. Jag frågade om jag fick sova över då sa hon jag vill inte att det här ska gå för snabbt. Nån annan gång. Men nu vet jag dock inte vad hon och min kompis gjorde. De sa att de gick och åt kebbab och pratade. Hon har inte tidigare haft ett seriöst förhållande.


   
SvaraCitera
time
 time

oliver_953:

Det var jätte myssigt. Men jag gjorde ett stort misstag jag frågade vem det var som luktade. Och då reste hon sig upp ifrån att precis hånglat med mig. tog fram telefonen och sa det är bäst att du går nu. Jag var helt shokad o allt.

....va? Nu förstår jag inte. Varför frågade du en sån sak?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de luktade vädligt mkt :S ja vet inte de bara slank ur mig. De var de ända knasiga ja sa


   
SvaraCitera