Aviseringar
Rensa alla

nyfiken


Ämnesstartare

Till tjejer:
Om en kille som du gillar inte svarar eller skriver till er på en hel dag. Vad tänker ni då? Eller gör då? [bigsmile]

Till killar:
Om en tjej som du gillar inte svarar eller skriver till er på en hel dag. Vad tänker ni då? Eller gör då? [bigsmile]

Måste man skriva varje dag?[smile]

Är det killen eller tjejen som ska skriva mest?[smile]

Hur vet man om killen/tjejen är intresserad om den knappt svarar eller skriver (men vill ändå träffas och säger saker som gillar dig)? [wink][love]


   
Citera

Klart att båda ska skriva, varför i helvete ska ett visst kön ta initiativ?

Blir dock lite paranoid.


   
SvaraCitera

Tessis:

Till killar:
Om en tjej som du gillar inte svarar eller skriver till er på en hel dag. Vad tänker ni då? Eller gör då? [bigsmile]

Öh, reagerar inte? Man behöver inte skriva varje dag, nej. MAn behöver ingenting i sammanhanget.

Tessis:

Är det killen eller tjejen som ska skriva mest?[smile]

Inga "skan", särskilt inte utifrån kön.

Tessis:

Hur vet man om killen/tjejen är intresserad om den knappt svarar eller skriver (men vill ändå träffas och säger saker som gillar dig)? [wink][love]

Ja, hur vet man att en person är intresserad av en när personen säger det? Kan man fundera på.


   
SvaraCitera

Tessis:

Är det killen eller tjejen som ska skriva mest?[smile]

Kvittar väl? [shake]

Tessis:

Hur vet man om killen/tjejen är intresserad om den knappt svarar eller skriver (men vill ändå träffas och säger saker som gillar dig)? [wink][love]

Gissa varför personen säger att den gillar dig och vill träffa dig. [wink]


   
SvaraCitera

Tessis:

Om en tjej som du gillar inte svarar eller skriver till er på en hel dag. Vad tänker ni då? Eller gör då? [bigsmile]

Hon har ett liv, inte laddat mobilen.

Tessis:

Måste man skriva varje dag?[smile]

Nej men iaf 2-3 dagar efter sista smset

Tessis:

Är det killen eller tjejen som ska skriva mest?[smile]

Inte en jävla aning

Tessis:

Hur vet man om killen/tjejen är intresserad om den knappt svarar eller skriver (men vill ändå träffas och säger saker som gillar dig)? [wink][love]

Sugen för tillfället men ångrar sig efter ett tag typ[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Ja, hur vet man att en person är intresserad av en när personen säger det? Kan man fundera på.

Jaa joo det stämmer. Men då gäller det ju att höra av sig också eller?
Att säga att man är det är väl en sak, då har man fått det bekräftat men gäller ju att visa att man vill ha någon också?


   
SvaraCitera

Tessis:

Jaa joo det stämmer. Men då gäller det ju att höra av sig också eller?
Att säga att man är det är väl en sak, då har man fått det bekräftat men gäller ju att visa att man vill ha någon också?

Alla har inte samma anlag för saknad, ej heller samma behöv av att höra av sig. Litar du inte på vederbörandes ord är det ändå dömt att gå i stöpet.


   
SvaraCitera

Tessis:

Till tjejer:
Om en kille som du gillar inte svarar eller skriver till er på en hel dag. Vad tänker ni då? Eller gör då? [bigsmile]

Till killar:
Om en tjej som du gillar inte svarar eller skriver till er på en hel dag. Vad tänker ni då? Eller gör då? [bigsmile]

Är det heteroseparatism här eller?

Om nån jag gillar hade dissat mig hade jag nog först blivit ledsen men sen tänkt på att de kanske inte kunde svara av nån anledning. Självklart måste man inte skriva varje dag, hade nog bara blivit irriterad på nån som gjorde det. Det är inte nån av de olika könen som ska skriva mest, det är inte en tävling.


   
SvaraCitera

Tessis:

Om en tjej som du gillar inte svarar eller skriver till er på en hel dag. Vad tänker ni då? Eller gör då? [bigsmile]

Beror sig på under vilket stadium i relationen. Är det precis i början, care. Är det precis när det blivit något, lite care. Är det när man är som nykärast och blivit tillsammans, då antar jag väl att hon är förbannat upptagen bara. Är det en bit in i förhållandet, kan jag bli lite rädd.

Tessis:

Måste man skriva varje dag?[smile]

Finns väl inga måsten om något, men bekräftelse på att vederbörande tänker på en är alltid kul

Tessis:

Är det killen eller tjejen som ska skriva mest?[smile]

Spelar inte någon som helst roll. 50/50 är en bra grej.

Tessis:

Hur vet man om killen/tjejen är intresserad om den knappt svarar eller skriver (men vill ändå träffas och säger saker som gillar dig)? [wink][love]

Man läser av personen när man träffar denne. Alla har vi olika mobilvanor/chattvanor, somliga är bara inte så sålda på det, andra har inte råd att vara så sålda på det, osv.


   
SvaraCitera

Tessis:

Vad tänker ni då?

Ingenting

Tessis:

Eller gör då?

Ingenting

Tessis:

Måste man skriva varje dag?

Om man känner någon form av tvång

Tessis:

Är det killen eller tjejen som ska skriva mest?

Nej

Tessis:

Hur vet man om killen/tjejen är intresserad om den knappt svarar eller skriver (men vill ändå träffas och säger saker som gillar dig)?

Jag skriver knappt alls till någon jag gillar, vet inte om det är relevant


   
SvaraCitera

Tessis:

Om en kille som du gillar inte svarar eller skriver till er på en hel dag. Vad tänker ni då? Eller gör då?

"shit han är död!"

Tessis:

Måste man skriva varje dag

Ja.

Tessis:

Är det killen eller tjejen som ska skriva mest?

Tjejen.

Tessis:

Hur vet man om killen/tjejen är intresserad om den knappt svarar eller skriver (men vill ändå träffas och säger saker som gillar dig)?

Det vet man inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tessis:

Om en tjej som du gillar inte svarar eller skriver till er på en hel dag. Vad tänker ni då? Eller gör då?

Jag hoppar ut genom fönstret![tard]


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Blir dock lite paranoid


   
SvaraCitera

Tessis:

Om en tjej som du gillar inte svarar eller skriver till er på en hel dag. Vad tänker ni då? Eller gör då? [bigsmile]

Att hon är upptagen [party] Eller bara inte orkar med mig. Helt normalt.

Fortsätter det flera dagar är det dock lite mer å reagera på.

Tessis:

Måste man skriva varje dag?[smile]

Neh.

Tessis:

Är det killen eller tjejen som ska skriva mest?[smile]

Brukar vara den som skriver mest då jag troligen är den som är mest intresserad. GG.

Neh, men tycker nog den som vill skriva, eller den som har något att säga kan skriva när den så vill.

Tessis:

Hur vet man om killen/tjejen är intresserad om den knappt svarar eller skriver (men vill ändå träffas och säger saker som gillar dig)? [wink][love]

Om de vill träffas osv men inte svarar på alla dina miljoner sms kanske de bara inte är såna som palla med att smsa osv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tessis:

Om en tjej som du gillar inte svarar eller skriver till er på en hel dag. Vad tänker ni då? Eller gör då? [bigsmile]

Tänker "hon är nog upptagen".

Tessis:

Måste man skriva varje dag?[smile]

Nej.

Tessis:

Är det killen eller tjejen som ska skriva mest?[smile]

Va?

Tessis:

Hur vet man om killen/tjejen är intresserad om den knappt svarar eller skriver (men vill ändå träffas och säger saker som gillar dig)? [wink][love]

Man vet det för att personen ändå vill träffas och säger att de gillar en. [confused]


   
SvaraCitera