Aviseringar
Rensa alla

Nyfiken


isola:

Nej stanna! Är lite nyfikis dig också, men har ju dig på fb kom jag på. Men ser dig sällan i där men jag är ej så uppmärksam iof.

Nej det är lite lågsäsong för fb nu men framåt sommaren kommer jag börja lägga ut bilder på somriga mackor och iste, men just nu är jag som sagt inte så aktiv där.

Vad är du nyfiken på då? [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brk g
mynona
Zsasz
stereo total
Macktorsken
framtidskon
Miceparade

många!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Nej det är lite lågsäsong för fb nu men framåt sommaren kommer jag börja lägga ut bilder på somriga mackor och iste, men just nu är jag som sagt inte så aktiv där.

Och stugan!

El Guaje:

Vad är du nyfiken på då? [surprised]

Jag vet inte, allmänt bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är lite nyfiken på brk g


   
SvaraCitera

isola:

Och stugan!

Den lämnar jag troligtvis om ett par veckor! Kanske skulle ta lite bilder innan det. Men då blir det inga somriga bilder.

isola:

Jag vet inte, allmänt bara.

Aha! Tycker sånt är svårt så här bara. Men kan börja med att nämna att jag har en målning av en alphydda i mitt tvrum. Och så har jag sett filmen lejonkungen upp emot 300 gånger. Lasagne tycker jag är gott.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Aha! Tycker sånt är svårt så här bara. Men kan börja med att nämna att jag har en målning av en alphydda i mitt tvrum. Och så har jag sett filmen lejonkungen upp emot 300 gånger. Lasagne tycker jag är gott.

Är inte helt tillfredsställd, men det är en bra början! Jag gillar också lasagne, om den inte är hemmagjord dvs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trubbig:

Brk g

enhimmelskdrog:

brk g

så nedslående... jag är ju redan uppslagen

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan inte läsa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brk g:

så nedslående... jag är ju redan uppslagen

YEAAAAAAAAAH


   
SvaraCitera

isola:

Är inte helt tillfredsställd, men det är en bra början! Jag gillar också lasagne, om den inte är hemmagjord dvs.

Meh jag gjorde mitt bästa. Vet ju inte vad jag ska berätta! [surprised] Om den inte är hemmagjord? Man kan väl göra god lasagne hemma?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Meh jag gjorde mitt bästa. Vet ju inte vad jag ska berätta! [surprised] Om den inte är hemmagjord? Man kan väl göra god lasagne hemma?

ja men dessa lasagner folk gör brukar inte bli så goda 🙁
hm... hur var du i skolan? hur många flickvänner har du haft? vad äter du helst till frukost och vilket är ditt favoritdjur?


   
SvaraCitera

isola:

ja men dessa lasagner folk gör brukar inte bli så goda 🙁
hm... hur var du i skolan? hur många flickvänner har du haft? vad äter du helst till frukost och vilket är ditt favoritdjur?

Tycker vissa kan göra goda, men man har ju ätit mindre goda också.

Jag var briljant! Större delen av skoltiden var jag en lugn grabb med bra resultat och som sällan bråkade. Sen hade jag också en mindre bra period då jag knappt var i skolan och betygen var en katastrof men jag redde ut det till slut. [smile]

Har bara haft två, riktigt usla förhållanden så därför är jag typ rädd för sånt nu. [cute]

Helst skulle jag ju göra något jättegott men på grund av mitt mindre bra morgonhumör blir det alltid bara ett par knäckebröd med mjukost på. Det går fort!

Tigrar gillar jag. Och alla typer av mårddjur. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Har bara haft två, riktigt usla förhållanden så därför är jag typ rädd för sånt nu. [cute]

ja usch sånt är jobbigt

El Guaje:

Tigrar gillar jag. Och alla typer av mårddjur. [love]

Tigrar är fina! Har klappat på en en gång. Alla kattdjur är så graciösa och coola. Ovanligt att gilla mårdar bäst! Men det är bra, de blir jagade så mkt. Blir ledsen av jakt. *babbel*


   
SvaraCitera

isola:

ja usch sånt är jobbigt

Jao men det är väl sånt man ska gå igenom innan det till slut blir rätt! Försöker se det så iaf.

isola:

Tigrar är fina! Har klappat på en en gång. Alla kattdjur är så graciösa och coola. Ovanligt att gilla mårdar bäst! Men det är bra, de blir jagade så mkt. Blir ledsen av jakt. *babbel*

Klappat? Oj det vet jag inte om jag skulle våga. [surprised] Men ja alla kattdjur är fina men tigern känns häftigast av dem alla. Alltid gillat dem.

Ja det är synd om mårdarna! De är ju så söta och oskyldiga. Kanske inte alltid men äsch man kan hitta fel på alla om man verkligen vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Klappat? Oj det vet jag inte om jag skulle våga. [surprised] Men ja alla kattdjur är fina men tigern känns häftigast av dem alla. Alltid gillat dem.

Den var inne i en bur och tryckte sig mot gallret, så jag petade in min lilla hand och pillade och klappade lite. Dock olovligen. Jag och en något psykiskt ostabil mamma till en kompis hade klättrat innanför avspärrningen.

El Guaje:

Ja det är synd om mårdarna! De är ju så söta och oskyldiga. Kanske inte alltid men äsch man kan hitta fel på alla om man verkligen vill.

Det kan man. Ibland letar man nästan omedvetet fel på varelser, vilket är synd.


   
SvaraCitera