Aviseringar
Rensa alla

nyfiken på killsex, hur gå tillväga?


Ämnesstartare

hallå 
är en 15 åring som på senaste tiden börjat fantisera väldigt mycket av att bli påsatt och få testa suga.
Jag vet inte bara hur jag ska gå tillväga? har ett konto på bodycontact men vill helst inte träffa någon därifrån då det känns otäckt att träffa nån man inte vet vem det är från internet lixom.
Så hur ska jag få tillväga för att få tag på någon runt om min ålder för att kunna testa detta?
personen måste inte vara runt min ålder men helst ... Hur ska jag gå tillväga


   
Citera

Fråga dina kompisar om de vill Har suttit i din sitvation förut är oxå sugenBlink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kekevoo:
Fråga dina kompisar om de vill Har suttit i din sitvation förut är oxå sugenBlink

skulle inte tro de vaaaaa


   
SvaraCitera
Exner

mange999:
hallå 
är en 15 åring som på senaste tiden börjat fantisera väldigt mycket av att bli påsatt och få testa suga.
Jag vet inte bara hur jag ska gå tillväga? har ett konto på bodycontact men vill helst inte träffa någon därifrån då det känns otäckt att träffa nån man inte vet vem det är från internet lixom.
Så hur ska jag få tillväga för att få tag på någon runt om min ålder för att kunna testa detta?
personen måste inte vara runt min ålder men helst ... Hur ska jag gå tillväga

Hur skulle du råda en hetero-kompis som ville ha sex?


   
SvaraCitera

Finns qruiser (de flesta där är seriösa) www.qruiser.com 🙂


   
SvaraCitera

Lägg ut en kontaktannons är mitt tips, finns gott om homokillar som mer än gärna låter dig testa 😉


   
SvaraCitera

mange999:
hallå 
är en 15 åring som på senaste tiden börjat fantisera väldigt mycket av att bli påsatt och få testa suga.
Jag vet inte bara hur jag ska gå tillväga? har ett konto på bodycontact men vill helst inte träffa någon därifrån då det känns otäckt att träffa nån man inte vet vem det är från internet lixom.
Så hur ska jag få tillväga för att få tag på någon runt om min ålder för att kunna testa detta?
personen måste inte vara runt min ålder men helst ... Hur ska jag gå tillväga

jag skulle älska att testa med dig 


   
SvaraCitera

kille på 17 år här kik snap?


   
SvaraCitera

Måste du leva ut den fantasin? Du kanske ångrar dig senare att du blev knullad i röven. Vem vet.


   
SvaraCitera

Skriv till mig


   
SvaraCitera