Aviseringar
Rensa alla

Nyföretagande behöver hjälp


Ämnesstartare

Les voleurs:

Les voleurs: Det jag menade var att om man tänker jobba med något skapande så gör man ju det av en anledning oftast, att man gillar just att skapa. Då känns det lite tråkigt att gå efter vad mängden vill ha om det kanske inte är vad man själv vill göra.

Love_93:

Kanske borde säga också att jag kommer såklart inte BARA ta kort på personer, utan även naturbilder osv. Försöker speciallisera mig på macrobilder(närbilder).

Åtta:

Detta lär vara betydligt mycket svårare att få sålt. Speciellt det sistnämnda. Naturbilder kan du möjligen få sålt som stockfotografi, men tror ändå att det blir väldigt svårt att tjäna några egentliga pengar på bara det.


   
SvaraCitera

Les voleurs:

Då känns det lite tråkigt att gå efter vad mängden vill ha om det kanske inte är vad man själv vill göra.
Så känner jag iallafall.

lösning: förvirra dom som vill ha


   
SvaraCitera

Love_93:

Love_93: Kanske borde säga också att jag kommer såklart inte BARA ta kort på personer, utan även naturbilder osv. Försöker speciallisera mig på macrobilder(närbilder).

Love_93:

Åtta: Detta lär vara betydligt mycket svårare att få sålt. Speciellt det sistnämnda. Naturbilder kan du möjligen få sålt som stockfotografi, men tror ändå att det blir väldigt svårt att tjäna några egentliga pengar på bara de

Förstod inte vad du ville få fram.

Jag har hellre ett tråkigt kontorsjobb som försäkrar mig en stadig ekonomi än ett skapande jobb där jag inte får göra vad som egentligen är jag, och istället bli sedd och dömd utifrån något som inte är jag. (jag vet, uruselt formulerat av mig)

enni:

lösning: förvirra dom som vill ha

vänta, va?


   
SvaraCitera

Les voleurs:

vänta, va?

Ja. Istället för att mata konsumenter med xakt allt man kan önska sig så kan vi lura oss själva på olika sätt så att vi får en chans att börja använda hjärnan igen.

Les voleurs:

Jag har hellre ett tråkigt kontorsjobb som försäkrar mig en stadig ekonomi än ett skapande jobb där jag inte får göra vad som egentligen är jag, och istället bli sedd och dömd utifrån något som inte är jag. (jag vet, uruselt formulerat av mig)

Verkar farligt att sätta ekonomin som första prioritet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

Jag har hellre ett tråkigt kontorsjobb som försäkrar mig en stadig ekonomi än ett skapande jobb där jag inte får göra vad som egentligen är jag, och istället bli sedd och dömd utifrån något som inte är jag. (jag vet, uruselt formulerat av mig)

Där är vi olika serru, jag lever gärna på mina drömmar och jag har bestämmt mig för att försöka starta eget, vare sig om det så ska börja på folkets krav och inte mina egna, men i sinomtid lär det nog utvecklas till något som JAG vill ha.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

enni:

Verkar farligt att sätta ekonomin som första prioritet.

Man måste våga för att vinna det man vill ha säger jag då.


   
SvaraCitera

Love_93:

Man måste våga för att vinna det man vill ha säger jag då.

Jaså du. Vad säger dig att det är bra att du vinner det du vill ha? Du själv eller har du lärt dig det i skolan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enni:

Jaså du. Vad säger dig att det är bra att jag vinner det jag vill ha? Du själv eller har du lärt dig det i skolan?

Antagligen så gynnar det ju mig om jag sattsade på att vinna, annars skulle jag ju inte gjort det.


   
SvaraCitera

Love_93:

Antagligen så gynnar det ju mig om jag sattsade på att vinna, annars skulle jag ju inte gjort det.

Fy.

Image


   
SvaraCitera

Les voleurs:

Åtta: Låter som en skitbra idé när man ska driva företag.

Men nu pratar vi ju ändå foto?

[bigsmile][bigsmile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enni:

Fy.

Tss [bigsmile]


   
SvaraCitera