Aviseringar
Rensa alla

Nygammal bekant, bjuda ut honom?


Ämnesstartare

isola:

Han lär ju knappast vägra.

hihihi [bigsmile][blush]
[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Testpilot:

hur får jag honom att fatta det på ett avspänt sätt?

Genom att inte ta råd härifrån.

PMa mig om du faktiskt vågade, vore imponerande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Genom att inte ta råd härifrån.

PMa mig om du faktiskt vågade, vore imponerande.

Nä, det är sant.

Okej det ska jag kanske göra. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Testpilot:

Okej det ska jag kanske göra. [party]

Ser redan här att du inte kommer våga[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Ser redan här att du inte kommer våga

Jag menade att jag kanske kommer pm:a dig [rolleyes]

Det handlar inte så jättemycket om mod här, eller jo lite[crazy], men mest om att jag inte vill visa mig för intresserad eftersom jag inte vet vad jag vill. Makes sense? [shake]

Jag är lite rädd att det ska bli akward om jag ber om en träff med honom ensam, för då blir det ju automatiskt en dejt. Och jag kommer träffa honom och hans kompisar sen och då vet jag inte om det kommer bli pinsam stämning [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Testpilot:

Jag är lite rädd att det ska bli akward om jag ber om en träff med honom ensam

För att det i dina ögon inte är värt att bli dissad.
=
Du vågar helt enkelt inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

inte är värt att bli dissad

okej då! [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Testpilot:

okej då! [blush]

Dock ska du vara stolt, du är en av de få tjejer som faktiskt vågar erkänna vad de EGENTLIGEN känner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej. han kanske får fel intryck av dig om du bjuder ut honom, men egentligen har du ju inget att förlora.[wink] förklara för honom hur det ligger till, säg att du inte är riktigt säker på hur du vill ha det, och fråga honom sen hur han känner. det kan hända att han blir avskräckt eller så, men då har du iaf sagt vad du känner. det är värt det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Dock ska du vara stolt, du är en av de få tjejer som faktiskt vågar erkänna vad de EGENTLIGEN känner.

haha, jag tar det som en komplimang. [crazy]

wiiww:

förklara för honom hur det ligger till, säg att du inte är riktigt säker på hur du vill ha det, och fråga honom sen hur han känner. det kan hända att han blir avskräckt eller så, men då har du iaf sagt vad du känner. det är värt det!

Intressant tanke! det är nog en bra idé att vara öppen och tydlig med honom för han verkar gilla den sortens kommunikation (eftersom han sa rakt ut att han ville lära känna mig). Det enda som jag är osäker på nu är om han har tvärvänt, och ångrat sig eller om han bara är väldigt, väldigt blyg och väntar på att jag ska ta upp tråden. [crazy][cute]

vilket iofs är omöjligt för er att svara på, men ändå xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Testpilot:

haha, jag tar det som en komplimang. [crazy]

Yeah, så många threads om det där, "ska jag bjuda ut honom".

Alla svarar "ja", men man vet ju att trådskaparen aldrig skulle våga in the first place 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

våga

nu handlar det typ mer om "vilja" än att våga... [crazy]

You know, jag har intresserat mig för en sån där "halv-intressant" kille..och han är liiite för intressant för att jag ska låta honom gå, men samtidigt liite för vek för att jag ska falla..

Så jag håller på och mesar med något som jag egentligen inte vill. Jag tror bara att jag vill. Jag vill att jag tror.. jag tror att jag... jag.. jag.. intalar mig att det finns något med honom som jag inte har sett än. Trots att jag egentligen inte är attraherad.

never mind.
[tard]

extremt onödig tråd, jag vet. [party]

En TS skapar en tråd för att hon inte vet vad hon vill. Ni alla bara "jahh!". Härligt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Testpilot:

nu handlar det typ mer om "vilja" än att våga... [crazy]

Du skulle våga mer, om du inte var rädd för att bli dissad av nån du eg inte bry dig om.

Villket är illa[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

rädd för att bli dissad av nån du eg inte bry dig om.

Hmmm. [confused] ? kanske ligger något i det.. fast..

Det är nog att jag är rädd för vad som ska hända om jag faller för honom. [confused] Jag är inte van vid den här känslan av att inte veta vad jag känner inför en person. Jobbigt.

Men det finns ju inga genvägar till att lära känna någon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Testpilot:

Det är nog att jag är rädd för vad som ska hända om jag faller för honom.

Eller för att du blir dissad och finner honom intressant just för att du inte kan få honom,

PLUS att du då måste känna dig dissad OCH intresserad [wink]

Själv har man kommit till insikten att tjejer som flakear(inte dyker upp på dates eller bokar av) helt enkelt inte ville ha sex.

För de som jag haft sex med påstår ju alltid att de från en början bara ville träffa en, men å andra sidan har man ju haft sex med 90% av de man träffat på dejts, så så korkade kan de väl verkligen inte vara xD?


   
SvaraCitera