Aviseringar
Rensa alla

Nyinflyttad och Totalt ignorerad av min nya granne Gnägge


Ämnesstartare

Hejsan jag ska börja med att presentera mig. Mitt namn är Gnäggalia och jag är sju Hage snurr fyllda. Nyss bytt ägare pga. bortfall och min nya ägare Spindelnätaren är en riktig luring vi har inte lärigt känna varandra än, det står spännigt till på gården.

Flyttat in i garaget allt gott o väl. Men jag har ett problem vad då för problem undrar ni? JO det är så att min nya Granne Gnägge Totalt ignorerar mig. Han sitter bara och Sura pottar sig och gräver ner sig i höet. Han har tagigt alla morotar som vi skulle dela och grävigt ner.

Jag vet inte hur jag ska handskas med hela situtionen. Jag sätter mig och spelar Data Spel och då är det F.E.A.R. och självklart Silent Hill som gäller. Skjutare spel med mycket action. Jag har högaste volumen så att Gnägge ska höra och känna sig deligaktig men han bara Surar ihop sig ännu mer.

Jag får snart panic av detta döden läge för mig och sparkar villt omkring i garaget.


   
Citera
Hando

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gnäggalia:

Jag får snart panic av detta döden läge för mig och sparkar villt omkring i garaget.

Jag skulle rekommendera dig att ta emot lite hästkuk så löser det nog sig[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ny inne rapportering... Det är fortfarande ett döds spännt läge emellan oss. Ingen som vill hjälpa till?

SebastianE:

Jag skulle rekommendera dig att ta emot lite hästkuk så löser det nog sig[y]

Inget jag går med på hur som helst, häst kuk. Det får gå efter andra metoder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hallå? Hjälplös här och totalt ignorerad. Ingen trevlig sida!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera