Aviseringar
Rensa alla

Nykär med två veckor på mig!


Ämnesstartare

Tjena allihopa!

Jag är en kille på 15 år, fyller 16 i sommar. Jag går alltså sista året på högstadiet, och börjar på gymnasium nu till hösten. Avslutningen är om lite mer än två veckor, och nu, helt plötsligt, dyker hon upp.
En av mina bästa vänners flickvän och hennes bästa vän kom hem till oss (till min vän) i fredags, och jag kunde inte släppa henne med blicken. Jag vågade inte säga nått då, men nämde det för min kompis efteråt, och nu funderar på hur jag ska göra. Hon är ett år yngre, och hon brukar inte vara med i vårt "gäng" så ofta även om några av hennes vänner brukar det.

Vi möttes första gången i fredags (ganska irriterande att det har gått nästan 3 år utan att jag lagt märke till henne förut...), och nu vet jag inte riktigt hur jag ska gå vidare. Som ni kanske fattar är jag inte så erfaren med relationer, tänkte att någon kanske hade något tips man kunde använda sig av xD

Tack på förhand ^^


   
Citera

ta kontakt med henne


   
SvaraCitera

Kär är du nog inte, eftersom att du inte verkade lära känna henne, men attraherad.
Se till att ni träffas igen och ta kontakt med henne bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Kär är du nog inte, eftersom att du inte verkade lära känna henne

...


   
SvaraCitera

isola:

Kär är du nog inte, eftersom att du inte verkade lära känna henne, men attraherad.

enhimmelskdrog:

ta kontakt med henne

svårare än så är det inte... att du är nervös å skit är ju bara bra vilket betyder att du gillar tjejen hittils.... eftersom du inte känner henne så kan du inte riktigt vara kär i henne...

Fender_meddle94:

någon kanske hade något tips man kunde använda sig av xD

men ring henne, om du inte "vågar" det än, så kan du ju snacka med hennes kompisar å se till att ni träffas igen o snacka med henne då.. om du inte vågar det så får du nog gräva fram det du har därnere


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tackar sexmeister, ska köra på din linje. Vad kan man förlora liksom ^^ Behövde den extra knuffen...


   
SvaraCitera

Tänk på döden när du tar kontakt, det underlättar.


   
SvaraCitera

Fender_meddle94:

Tackar sexmeister, ska köra på din linje. Vad kan man förlora liksom ^^ Behövde den extra knuffen...

gött ^^ hör av dig senare och berätta hur det gick, gärna på pm eller något, finns många omogna typer här (:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kolla om du kan få hennes msn eller nåt.


   
SvaraCitera