Aviseringar
Rensa alla

Nykär


Ämnesstartare

Hejsan. Träffade en tjej via en hemsida idag. Hon tog kontakt med mig och verkade väldigt intresserad av att lära känna mig. Jag läste lite på hennes presentation och hon beskrev sig som väldigt kåt och aa inget mer. Vi pratade iaf i två dagar och hon sa tillslut att hon ville träffa mig hemma hos mig, som kille är det väldigt svårt att säga nej till en sån sak med åtanken att jag visste att hon bara ville ha sex med mig. Hon kom hem till mig, jätte trevlig och intilligent. Vi hade mycket sex och nästa dag så låg vi i sängen från klockan 08:00 - 16:00 och bara kramades men inte så mycket pussar och låg med varandra en gång.

Jag hade blivit kär. Men nu känns det jätte jobbigt när hon inte är här eller hör av sig till mig. Visst det har bara gått några timmar men tycker det är lite konstigt att hon inte skriver något... Måste bara lägga till att hennes telefon ringde mycket och hon fick många sms.. Såg att hon skrev, " Kan inte jag är upptagen" Vet inte hur jag ska göra, det verkar som att hon har många val av killar. Jag är bara en av dom typ. Hur ska jag säga att jag har känslor och ska jag höra av mig ikväll eller bara vänta och varför isf?

Tack om du har läst allt uppskattas verkligen.


   
Citera
Ämnesstartare

FreddyK:

Hejsan. Träffade en tjej via en hemsida idag.

Det var egentligen igår jag träffade henne.


   
SvaraCitera

FreddyK:

Vi pratade iaf i två dagar

FreddyK:

Det var egentligen igår jag träffade henne.

Hur går det ihop?[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Hur går det ihop?

Kanske har formulerat mig lite fel. Men vi började prata på hemsidan i två dagar innan vi sågs.


   
SvaraCitera

Tror du ska hitta en annan tjej om du vill ha något mer långvarigt än ett enstaka ligg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isawien:

Tror du ska hitta en annan tjej om du vill ha något mer långvarigt än ett enstaka ligg.

Har tänkt på det också lite, men jag skickade ett sms och sa va jag kände för henne och då fick jag detta svar " " Alltså. Det typ klicka. Visst? Ska vara ärlig brukar det aldrig vara så där med killar "


   
SvaraCitera

FreddyK:

" Alltså. Det typ klicka. Visst? Ska vara ärlig brukar det aldrig vara så där med killar "

fråga om hon har lust att ta en fika eller något och att det vore kul att se henne igen osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

fråga om hon har lust att ta en fika eller något och att det vore kul att se henne igen osv.

Har kanske glömt att nämna en ganska stor sak. Hon går faktiskt i samma skola som mig.. Världen är liten. Så hon frågade om hon kunde komma ner till mig efter hon har slutat. Men jag tror hon bara kommer vilja ha sex och sen inget mer. Får se imorgon.


   
SvaraCitera

FreddyK:

Får se imorgon

Gör så, dessutom är det nog tidigt att försöka utvärdera huruvida det är kärlek eller ej så kör på och se hur det känns.


   
SvaraCitera

FreddyK:

Men jag tror hon bara kommer vilja ha sex och sen inget mer.

Vadå inget mer? Efter att du har doppat klart i henne, så kommer hon klappa dig på axeln och gå? Du har inga erfarenheter att gå efter. Lek lite i någon vecka och ser hur det urartar sig.

Känns som att det är Ted Mosby som skriver.


   
SvaraCitera

Vänta ut det lite så att det försvinner. Inget att gotta sig i där..? [sad]


   
SvaraCitera

FreddyK:

" Alltså. Det typ klicka. Visst? Ska vara ärlig brukar det aldrig vara så där med killar "

Så brukade jag skriva till alla när jag hade min värsta "måste knulla"-period. Menar dock inget med det. Kan ju vara annorlunda för henne. Bjud ut henne på fika så fixar du henne för en livstid. I got your back.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soundsystem:

Så brukade jag skriva till alla när jag hade min värsta "måste knulla"-period. Menar dock inget med det. Kan ju vara annorlunda för henne. Bjud ut henne på fika så fixar du henne för en livstid. I got your back.

Träffade henne före och efter skolan idag. Hon visade faktiskt lite intresse för mig. Pussade mig framför hennes kompisar osv. Sen efter skolan så trodde jag hon bara ville ha sex oså men hon ville sätta sig i en soffa och mysa och prata bara så det känns ju som att det faktiskt kan bli något av detta. Men fortfarande bara jag som hör av mig typ.


   
SvaraCitera

RakatKadaver:

doppat klart i henne

Image

RakatKadaver:

Känns som att det är Ted Mosby som skriver.

[love]


   
SvaraCitera

Tror du att du kan tänka dig att prata med henne om det? Asså fråga om hon verkligen tycker om dig för i så fall skulle det ju vara bra. Men det kanske inte är rätt tillfälle? Om hon kysser dig framför hennes kompisar tror jag nog att du betyder ganska mycket för henne så tror hon gillar dig mycket. Fråga henne om hon vill se på film i helgen eller något så får du ju se vad som händer.


   
SvaraCitera