Aviseringar
Rensa alla

NYKTER 7 MÅNADER.. Frågor?


EGER
 EGER
Ämnesstartare

Jag kommer från ett missbruk där jag brukade diverse droger på daglig basis. För sju månader och fem dagar sedan tog jag ett beslut om att bli nykter. Jag gjorde en behandling och började ta tag i saker och ting för första gången på många år. Jag gick inte i skolan eller jobbade inte under tiden jag missbrukade, Jag gjorde mig ovän med alla jag hade med att göra och var nära på att dö ett fler tal gånger men forsat att utsätta min kropp och psyke i min mentala besatthet.

Idag har jag egen bostad, Studerar och jobbar varannan helg. Jag har en bra relation till min familj och min flickvän. Jag har fått verktyg att kunna hantera motgångar jag innan tänkte var omöjliga att gå igenom.

Jag delar gärna med av mina erfarenheter jag fått under den här tiden... Fråga på! 


   
Citera

EGER:
Jag kommer från ett missbruk där jag brukade diverse droger på daglig basis. För sju månader och fem dagar sedan tog jag ett beslut om att bli nykter. Jag gjorde en behandling och började ta tag i saker och ting för första gången på många år. Jag gick inte i skolan eller jobbade inte under tiden jag missbrukade, Jag gjorde mig ovän med alla jag hade med att göra och var nära på att dö ett fler tal gånger men forsat att utsätta min kropp och psyke i min mentala besatthet.

Idag har jag egen bostad, Studerar och jobbar varannan helg. Jag har en bra relation till min familj och min flickvän. Jag har fått verktyg att kunna hantera motgångar jag innan tänkte var omöjliga att gå igenom.

Jag delar gärna med av mina erfarenheter jag fått under den här tiden... Fråga på! 

Stort plus till dig!


   
SvaraCitera
Turbo

Vilka droger tog du då?


   
SvaraCitera
EGER
 EGER
Ämnesstartare

Turbo:
Vilka droger tog du då?

bensodiazepiner och cannabis som huvuddroger. Men jag kastade väl i mig det som fanns att tillgå.


   
SvaraCitera
Lounge

Också varit beroende av benso.. Det var speciella tider. Jättebra jobbat att du tog dig ur det! Man mår 10 ggr bättre utan. Vad var det för benso och dos?


   
SvaraCitera

Bra gjort!


   
SvaraCitera

varför lever du? varför lever vi när vi bara kan dö så vi slipper tänka på nått? varför kan inte alla knarka? 


   
SvaraCitera
EGER
 EGER
Ämnesstartare

Lounge:  Vad var det för benso och dos?

Hade bra tillgång på valar ett tag men som sagt tog jag det som fanns. Dosering beror på vad det var en burk stess gick åt snabbt medans en karta roche kunde ligga lite längre. 

Sorry fyra månader sen hehe


   
SvaraCitera
EGER
 EGER
Ämnesstartare

S3ON:
varför lever du? varför lever vi när vi bara kan dö så vi slipper tänka på nått? varför kan inte alla knarka? 

Jag lever för att mina föräldrar hade en mysig stund utan preventivmedel. Jag tar dagligen ett beslut att leva idag och vara drogfri idag. Alla kan knarka.


   
SvaraCitera