Aviseringar
Rensa alla

Nykterist efter snedtripp.


Ämnesstartare

Tja, för ett tag sedan så brukade jag röka spice (inferno 3.0) och senaste gången sendtrippade rejält, fattade ingenting och de kändes som att jag höll på att dö.

Jag har efter den erfarenheten bestämt mig för att jag inte vill dricka alkohol eller ta någonting annat i mitt liv.

Men saken är den att jag vill inte framstå som en person som försöker leka duktig o sånt i och med att jag inte vill dricka eller göra nått annat längre. Jag skulle inte framstå som en person som leker duktig om jag bara berättade anledningen till varför jag har tagit det beslutet, men jag vill ju inte berätta för varenda person att ja har knarkat o sånt...

Det jag oroar mig mest för är på alla fester o sånt, vem fan festar utan att dricka?[cry]

Så det jag egentligen är ute efter är: Vad ska jag säga när de frågar varför jag inte vill dricka?


   
Citera
Ämnesetiketter

Softbanan:

et jag oroar mig mest för är på alla fester o sånt, vem fan festar utan att dricka?

Well, hallonsaft anser många är väldigt festligt! [smile][smile]

Börja med det, kan bli en ny grej liksom! Vem kom på att alkohol vad nödvändigt för att ha kul liksom!? En jävla idiot skulle jag säga.

Alkohol är något man skall dränka sina sorger i, inte som hjälpmedel för att ha kul på en fest. [no-no]

Håll dig till knarket om du ej tycker om hallonsaft! [party]


   
SvaraCitera
höna

d e väl lika bra, alkohol e ju ingen jättebra grej egentligen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Well, hallonsaft anser många är väldigt festligt! Börja med det, kan bli en ny grej liksom! Vem kom på att alkohol vad nödvändigt för att ha kul liksom!? En jävla idiot skulle jag säga.Alkohol är något man skall dränka sina sorger i, inte som hjälpmedel för att ha kul på en fest. Håll dig till knarket om du ej tycker om hallonsaft!

Nej du, tänker hålla mig så långt borta från knarket som möjligt. [no-no]


   
SvaraCitera

Softbanan:

Nej du, tänker hålla mig så långt borta från knarket som möjligt. [no-no]

Så ska det låta, drick hallonsaft på nästa fest, skulle någon fråga vad du har i glaset kan du säga "t-röd" och spänna armarna lite! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Så ska det låta, drick hallonsaft på nästa fest, skulle någon fråga vad du har i glaset kan du säga "t-röd" och spänna armarna lite!

Haha den var bra! [smile]


   
SvaraCitera