Aviseringar
Rensa alla

Nyktra till..!


Ämnesstartare

Min först post [smile] haha
Vet inte om det här är rätt forum så om det inte är det får nån mod gärna flytta till rätt del 🙂

Jo det är så att jag behöver hjälp så fort som möjligt med att bli relativt nykter, alltså så det inte märks att jag är påverkad.. Ska till min farmor senare idag och vill inte vara som en jävla zombie [shake]

Jag har supit och tagit morfin och benso(flunitrazepam och diazepam) 4 dar irad, alltså dygnet runt och nu verkar det helt jävla omöjligt att bli klar i skallen igen... Har druckit kaffe till förbannelse utan några vidare resultat, försökt röra lite på mej men pallar inte gå ut o springa eller nåt sånt.

Ja så har ni några tips på hur jag ska kunna bli normal? Kom igen nu![smile]


   
Citera

Kan enbart ställa frågan:

Varför har du gjort allt detta om du ska till din farmor? :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sova och hoppas på det bästa? [smile]


   
SvaraCitera

Knäck en bärs till


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Kan enbart ställa frågan:

Varför har du gjort allt detta om du ska till din farmor? :S

Jag fick inte reda på att jag skulle dit förräns typ för några timmar sen... Hon fyller år så jag måste åka o hälsa på henne men i det här jävla tillståndet..? Blä.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Argh:

sova och hoppas på det bästa?

Kan inte sova... Tro mej jag har försökt[shake]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

nazgul:

Knäck en bärs till

Yeah! [cheers][cheers]


   
SvaraCitera

Nog lite för sent nu... [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen som har nåt tips på vad jag ska göra?? Känner mej väl liiiite klarare nu...

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Myksa:

Nog lite för sent nu...

Jo jag börjar tro det jag oxå.. [sad]


   
SvaraCitera

toxic_waste:

Jo jag börjar tro det jag oxå.. [sad]

Du kanske piggnar till nu på morgonen men när förmiddagen kommer så kan det ju slå till rejält...
Fast din dygnsrytm är kanske så rubbad så vem vet hur det går? Spännande blir det i alla fall. [bigsmile]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera