Aviseringar
Rensa alla

Nytt Ask.fm fenomen


time:

Den skrämmande nya verkligheten. Måste bero på islamiseringen eller hur var det nu? 

Ja fyfan, det och vänsterextremister. Blink


   
SvaraCitera
time
 time

N.W:

Ja fyfan, det och vänsterextremister. Blink

Mm, rättigheter för alla, OCH så ska alla röda hus med vita knutar målas över till rosa. För så sa Gudrun _och_ PK-media.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lmaomynigga:
Hur skulle bröst inte vara något sexuellt? Hela kroppen är sexuell. 

Tycker att den här tanken är bra, och sen att just brösten på kvinnor ska vara något som inte får vissas är knasigt. Samma sak gäller mannens kuk. Om du inte vill se det så kolla inte.


   
SvaraCitera

time:

Mm, rättigheter för alla, OCH så ska alla röda hus med vita knutar målas över till rosa. För så sa Gudrun _och_ PK-media.

Och så vill de förbjuda skägg också enligt "storkensnyheter.com". Tacka fan för Björn Söder.


   
SvaraCitera

N.W:

Och så vill de förbjuda skägg också enligt "storkensnyheter.com". Tacka fan för Björn Söder.

lol är det ett skämt


   
SvaraCitera
time
 time

N.W:

Och så vill de förbjuda skägg också enligt "storkensnyheter.com". Tacka fan för Björn Söder.

Lol, till och med jag har mer skägg än Björn Söder. Lillflinten.


   
SvaraCitera
time
 time

lmaomynigga:

lol är det ett skämt

Behöver du ens fråga? 🙁 


   
SvaraCitera

time:
Och ja, det är klart att det är ett bra initiativ, enda orsaken till att vi har större bröst än de som identifierar sig som män är just på grund av mjölkkörtlarna. Det är till för näring för ett barn, inte något mer speciellt. Jag avskyr att det ska vara fullständigt okej för män att gå topless nästan överallt men om snippbärare gör det är det bara knasigt.

Det är BRÖST. Det är inte sex. Låt det vara bara liksom.

så du som är bi tänder inte på bröst?


   
SvaraCitera

time:

Behöver du ens fråga? 🙁 

vad? var mansskatten också ett skämt? skämtade dom med att inte ha någon budget?


   
SvaraCitera
time
 time

lmaomynigga:

så du som är bi tänder inte på bröst?

Jag tänder på att tända min partner, bröst är ju ändå erogena zoner för många. Bröst kan ju vara snygga, det behöver ändå inte innebära att det ska vara något slags publikt bann eller socialt oaccepterat att få bära dem fritt. Män får ju, varför inte kvinnor? 


   
SvaraCitera

time: Jag tänder på att tända min partner, bröst är ju ändå erogena zoner för många. Bröst kan ju vara snygga, det behöver ändå inte innebära att det ska vara något slags publikt bann eller socialt oaccepterat att få bära dem fritt. Män får ju, varför inte kvinnor?

visst det är ju bra om det blir normaliserat. Tror inte de blir mindre sexualiserade för det. Möjligtvis mindre "spännande" med bröst om man ser dem hela tiden, det avdramatiseras.

Om jag ser fittor varje dag blir jag inte lika upphetsad av att se det som när jag inte har sett en på 3 veckor. 


   
SvaraCitera

lmaomynigga:
Hur skulle bröst inte vara något sexuellt? Hela kroppen är sexuell. 

kolla in christianos bröst, rätt sexiga article-2460465-07DC3B8A000005DC-199_634

han är såååååååååååååååååååååååååååååå snygg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera

Aziiima:

han är såååååååååååååååååååååååååååååå snygg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hans biceps är ju rätt sexiga


   
SvaraCitera

lmaomynigga:

hans biceps är ju rätt sexiga

ah! vem är han tillsammans med?


   
SvaraCitera

Förstår dock bara inte vem det är som sagt att tjejer inte får visa brösten. Ingen blir väl gladare än anti-feministiska män ifall massa kvinnor helt plötsligt ska gå runt topless överallt. Känns bara som ännu någon kamp feministerna hittar på för att ha något att kämpa för i världens mest jämställda land. 


   
SvaraCitera