Aviseringar
Rensa alla

NYTT AVSNITT AV TRUEBLOOD


Ämnesstartare

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!


   
Citera
Ämnesstartare

HAR SLUTAT KOLLA PA DEN SERIEN


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MEN DET ÄR JU HELT VÄRDELÖST OCH UTFLIPPAD OCH ALLA KARAKTÄRER BETER SIG JU HELT CRAZY OCH GÖR SAKER SOM GÅR HEEELT EMOT DEM [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska ladda ner ändå misstänker att det är mer halvnaken Eric i detta avsnitt ojojojoj [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

HAR SLUTAT KOLLA PA DEN SERIEN

TRÅKMÅNS

Nintendo:

MEN DET ÄR JU HELT VÄRDELÖST OCH UTFLIPPAD OCH ALLA KARAKTÄRER BETER SIG JU HELT CRAZY OCH GÖR SAKER SOM GÅR HEEELT EMOT DEM [crazy]

TRUE BLOOD HAR ALLTID VARIT UTFLIPPAT DET ÄR JU DET SOM GÖR SJÄLVA SERIEN. DOCK E JAG IRRI Dold text: ÖVER ATT JASON SKA BLI EN PANTER DET KÄNNS JÄVLIGT TRIST HOPPAS DET EJ BLIR SÅ.

SKA BLI KUL O SE VAD SOM HÄNDER MED ERIC NU. =) HAN E EN FAVVO FAST JAG ÄLSKAR PAM MEST (: O JESSICA!!! SYND DOCK ATT Dold text: DROTTNINGEN DOG HON VA ASCOOL


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu SKA Jga kolla D:D::


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

IRRI

DETTA SKER DOCK I BOKEN FAST UNDER HEEELT ANDRA FÖRUTSÄTTNINGAR JAG ÄR MEST GALEN ÖVER HUR FEEEEEEL DET SKER I SERIEN!"!!!

Angelize:

JESSICA

STÖR MIG PÅ HENNE NÄSTAN LYCKA MYCKET SOM TARA OCH LAFAYETTE DE BORDE DÖ HELA HÖGEN!!!!! BILL OCKSÅ!!!!

Angelize:

SKA BLI KUL O SE VAD SOM HÄNDER MED ERIC NU

OM DET ÄR BLIR SOM I BOKEN (VILKET DET EJ BLIR) SÅ BLIR JAG LEDSEN FÖR DET ÄR MIN FAVORITDEL I HELA BOKSERIEN!!!

OBS KAN EJ SE BÖCKERNA OCH SERIEN SOM SEPARATA VERK = DÄRFÖR JAG STÖR MIG PGA KAN BÖCKERNA UTAN OCH INNAN OCH STÖR MIG PÅ ALLT SOM ÄR FEL FEL FEL FEL FEL = ALLT I SERIEN [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

OM DET ÄR BLIR SOM I BOKEN (VILKET DET EJ BLIR) SÅ BLIR JAG LEDSEN FÖR DET ÄR MIN FAVORITDEL I HELA BOKSERIEN!!!

Dold text: i boken så blir han väl människa?

det v0re trist ju 🙁 gillar han som vampyr...särskilt ihop med pam =)

agreear om att tara e skitjobbig..hon tillför ZERO!!!! bara gnäller :/ plus att jag skyller franklins död på henne fan han va ju aaaaaaaaaaascoooooooool :((((((((88


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Dold text

[crazy]

Dold text: Han förlorar bara minnet. Sookie plockar hem honom, Pam och Chow bestämmer att hon ska passa honom. De blir kära och är jättesnuskiga och nussegulliga mot varandra och Eric är jättesnäll och kärleksfull och nussenussig [blush][blush] De är så kära och söta[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

hon tillför ZERO

Mm säkert därför hon bara har en LITEN biroll i böckerna, mycket bättre [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHA gillar när de pratar svenska [blush]


   
SvaraCitera
elinc

Gillade det mest bara när det bara fanns vampyrer och människor. Nu har det spårat ut, som lost [sad]
Men så måste man ju kolla ändå liksom...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

HAHAHA gillar när de pratar svenska [blush]

aa :d
spoiler om avsnittet:
Dold text: usch, gillade inte o se jason bli raped :/ obehhagligt. stackarn!!! vill döda bönderna [mad][mad][mad] älskar eric scenerna dock!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Dold text

Dold text: Ja, och en hel kö som står att väntar [sad][sad] Stackarn!!!

Eric är söt [blush] Gillar att Sookie satt och läste samma bok som jag håller på med ljust nu [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De de bara knullar hela tiden [sad]


   
SvaraCitera