Aviseringar
Rensa alla

Nytt försök på video


Ämnesstartare

Buddah:
Testa att lägga mer än en kvart per video, dvs. gå igenom manus och allt sådant ordentligt, ta om tagningarna tills du är nöjd etc. 

Kvalitet > Kvantitet.

Började på ett manus för någon halvtimme sen. Ska se ifall det blir bättre då 🙂

Semla:
Du verkar lite nervös och stirrig, försök vara lugnare och prata tydligare.

Det som gör mig nervös mestadels är att jag improviserade väldigt mycket. Ska försöka hålla mig till manus för att kunna formulera mina argument lugnare och bättre.


   
SvaraCitera

WickedBehemoth: Det som gör mig nervös mestadels är att jag improviserade väldigt mycket. Ska försöka hålla mig till manus för att kunna formulera mina argument lugnare och bättre.

Aa, du kan testa att spela in en version först och utgå från manuset och sedan göra en ny lite friare version! 🙂


   
SvaraCitera

WickedBehemoth:
Ett nytt försök på en video

Låter helt sjukt det du presenterar, alltså deras "program". Vart kan man hitta det?


   
SvaraCitera

Knekten:

Låter helt sjukt det du presenterar, alltså deras "program". Vart kan man hitta det?

Det kan man inte eftersom ts är ute och cyklar. 


   
SvaraCitera

kakakaka:

Det kan man inte eftersom ts är ute och cyklar. 

Materialet han läser upp är påhittat menar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka:

Det kan man inte eftersom ts är ute och cyklar. 

Ifall du kollar noga så kan du se "Källa:" i video infon. Under det lilla ordet så finns en länk. Ifall du trycker på den så förs du vidare till en .pdf-fil. Och det är sant eftersom att det finns videos på detta. Kolla bara på PMS Cheerz-låten.


   
SvaraCitera

jag tycker det är ok att tycka illa om eller vara rädd för våldsamma spel.
Tycker det är onödigt att  diskutera, ganska uttjatat 

obs såg inte hela videon med modigt av dig att göra den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ännu ett försök:


   
SvaraCitera