Aviseringar
Rensa alla

Nytt försök


Ämnesstartare

Är jättekär i en kille, men vågar inte tala om det för honom... Jag är inte den tjejen som pratar särskillt mycket, dels för att jag skämms för mitt utseende och tror inte att killen ifråga en vill ha mig. Mycket på grund av det vågar jag inte tala om det för honom. Vi snackar vanlig ock så.... Men jag funderar på om jag kanske skulle ta och berätta ändå, men hur? Jag pratar mer när jag fått i mig lite att dricka, kanske ska jag ta tillfälle i akt då? Men om han säger nej, kommer jag seriöst att skämmas ihjäl....

HJÄLP


   
Citera

You can do it! [y]


   
SvaraCitera

orka en tråd till, sääääääääääääääääääääääääääg d till han.


   
SvaraCitera

Hur känner du honom, om det är någon som du träffar i vardagen, tex i skolan varje dag kan det ju vara lite känsligt. men om du träffar honom sällan, lr kanske aldrig så kan det ju vara värt ett försök [bigsmile]
Att stärka sig lite med alkohol innan kanske inte är helt galet, men det känns ändå lite fel på ngt sätt, men det skulle säkert bli lättare om du träffade honom på en fest lr nåt liknande, eller om du pratade med honom på telefon lr så.. [smile]

Lycka till[smile]


   
SvaraCitera

Om du ändå inte tror att han vill ha dej så har du ju inget att förlora. Säg det till honom[smile]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera