Aviseringar
Rensa alla

Nytt reportage om Malmö från amerikansk tv


Ämnesstartare

Alla kommer väl ihåg Fox´s reportage. Nu har CBN lagt ut ett:

Vad tycker ni?


   
Citera
Ämnesstartare

Jonte6:

Vad tycker ni?

Jag tycker att det var ett intressant reportage, kul med en objektiv syn på situationen i Malmö. Det skulle vara intressant att se vad mångkulturförespråkarna har att säga om den. Jag gissar på "att den är vinklad" och "ger en fel bild av läget".


   
SvaraCitera

"Jihads körkortslektioner!" HAHAHAHAHA.


   
SvaraCitera

Läget i Rosengård är ju ganska skrämmande faktiskt. Våra folkvalda politiker sköter inte sitt jobb gällande invandringspolitiken.


   
SvaraCitera

det är ju en politisk katastrof rosengård


   
SvaraCitera

zekrish:

Judejävlarna ska ju itne heller finnas här men just nu är araberna den största farna.

Judarna är alltid den största faran [no-no]


   
SvaraCitera

Ad_Hoc:

Judarna är alltid den största faran [no-no]

Miljöpartister skrämmer mig mer!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zekrish:

det är araberna som är den stora faran.. men sen kan vi ta hand om judesvinen senare..

Medan araberna våldtar våra gator så opererar judarna i hemlighet med allt som har med ondska att göra, så vilka är det egentligen som är den största faran?
Bättre att slå till nu innan det är för sent.


   
SvaraCitera

Altså, jag börjar fan gråta. Vad hände med vårat en gång så stolta och vackra land? Jag är mållös.... Fy fan säger jag bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi får passa oss konspiration mot våra svenska gener är i luften. Man vet aldrig. Invasion kan vara inkommande. Men då vet vi alla att vi kan slå bort dom med den vardaglige mellanmjölksvensken. Bara dom inte sätter sig brevid oss på bussen [cry]


   
SvaraCitera

tycker usa ska rikta in sig på sina egna problem istället. Gör ett reportage om de ca 1 milj mexikanska illegala flyktingar som åker fast mellan gränsen mexiko-usa varje år.

det här är inget nytt, vi vet redan hur sunkigt sverige är, som tur är lämnade man landet för längesedan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Observator:

objektiv syn

Ett amerikanskt reportage om islam/anarkism? [rolleyes]


   
SvaraCitera

-Vad händer om man bombar turkiet?
-Inget, alla turkarna är i Sverige >.<

Seriöst, snart tar utlänningarna över[shake] Och jag blev rädd för malmö när jag såg detta S:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elmo:

Ett amerikanskt reportage om islam/anarkism? [rolleyes]

Det är gjort av en utomstående part som beskriver situationen i staden Malmö, förmodligen inte påverkad av hur det ser ut i andra liknande ställen i Sverige.
Får man inte lov att kritisera islam eller anarkism om man är amerikan?


   
SvaraCitera
jonta

The Weapons Dude:

"Jihads körkortslektioner!" HAHAHAHAHA.

finns i sthlm ockås ^^


   
SvaraCitera