Aviseringar
Rensa alla

:O Wo, det hänger folk som är födda 00 här!!!


Ämnesstartare

F1 kült

Tänk vad vi Gamlingar får uppleva, va... Så himla hFtigt. 


   
Citera
Kudhos

Folk som var födda -00 är 16 iår. Folk som är födda 2008 har vuxit upp med att usa har endast haft en svart president. 2009 var 7 år sedan. "För 10 år sedan" är 2006, inte 90-talet.


   
SvaraCitera

Kudhos:
Folk som var födda -00 är 16 iår. Folk som är födda 2008 har vuxit upp med att usa har endast haft en svart president. 2009 var 7 år sedan. "För 10 år sedan" är 2006, inte 90-talet.

Själv tänker jag fortfarande att det är 2012 typ. 


   
SvaraCitera
Kudhos

Niklas:

Själv tänker jag fortfarande att det är 2012 typ. 

"Doc! We have to go back!"


   
SvaraCitera

D :


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
Folk som var födda -00 är 16 iår. Folk som är födda 2008 har vuxit upp med att usa har endast haft en svart president. 2009 var 7 år sedan. "För 10 år sedan" är 2006, inte 90-talet.

ye i know men det är en kontrast att säga att man är 00a när det var så himla vanligt att man hörde typ 89a-92a... 
Var någon född 61 så var det liksom ~30 år emellan det & 91. När en säger 90a och en annan 00a så kan det se och låta väldigt långt ifrån fastän det inte är det.


   
SvaraCitera
Kudhos

formulärett:

ye i know men det är en kontrast att säga att man är 00a när det var så himla vanligt att man hörde typ 89a-92a... 
Var någon född 61 så var det liksom ~30 år emellan det & 91. När en säger 90a och en annan 00a så kan det se och låta väldigt långt ifrån fastän det inte är det.

yupp. Men det är ju främst för efter man blivit typ 20+ så är ålder inte lika märvärdigt. Det är 10 år skillnad mellan 16 och 26. Men om man går tillbaka 3 år på båda så kommer den ena vara 13 och se betydligt yngre ut, men den andra 23 och kommer nog se precis likadan ut. 


   
SvaraCitera

Kudhos:

"Doc! We have to go back!"

I wish alltså... Rullar ögonen


   
SvaraCitera

är väl folk födda typ 05 här också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt:
är väl folk födda typ 05 här också

Kanske, då är man väl typ 11? Vad ståre i villkorenRodnar någon som har koll (alla bör ha koll..........)

Kudhos: Men det är ju främst för efter man blivit typ 20+ så är ålder inte lika märvärdigt. Det är 10 år skillnad mellan 16 och 26. Men om man går tillbaka 3 år på båda så kommer den ena vara 13 och se betydligt yngre ut, men den andra 23 och kommer nog se precis likadan ut.

Ja, sant, tänker precis likadant men i det här fallet handlar det om hur det ser ut och låter inte direkt om åldersskillnader...

Slarvigt förklarat: 0 och 9 Verkar vara längre ifrån varandra än 8 och 9 men i årtal är det inte så. Ett år mellan 89 och 90, precis som mellan 99 och 00. (Ja, vet att 0 och 9 är lika "nära" varandra som 8 och 9 eftersom att (1)0 kommer efter 9, men hur som helst..!)


   
SvaraCitera

formulärett:

Kanske, då är man väl typ 11? Vad ståre i villkorenRodnar någon som har koll (alla bör ha koll..........)
Ja, sant, tänker precis likadant men i det här fallet handlar det om hur det ser ut och låter inte direkt om åldersskillnader...

Slarvigt förklarat: 0 och 9 Verkar vara längre ifrån varandra än 8 och 9 men i årtal är det inte så. Ett år mellan 89 och 90, precis som mellan 99 och 00. (Ja, vet att 0 och 9 är lika "nära" varandra som 8 och 9 eftersom att (1)0 kommer efter 9, men hur som helst..!)

tror inte att det finns någon åldersgräns åt något håll faktiskt. kul att ha dig tillbaka btw!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt:

tror inte att det finns någon åldersgräns åt något håll faktiskt. kul att ha dig tillbaka btw!

🙂 Känner inte igen dig (antar att du omreggat -> nytt alias) men kul att du uppskattar min närvaro✿


   
SvaraCitera
seasaw

småååååååå så små


   
SvaraCitera

jag började högstadiet när de föddes

vem är du förresten?


   
SvaraCitera

formulärett:

Kanske, då är man väl typ 11? Vad ståre i villkorenRodnar någon som har koll (alla bör ha koll..........)
Ja, sant, tänker precis likadant men i det här fallet handlar det om hur det ser ut och låter inte direkt om åldersskillnader...

Slarvigt förklarat: 0 och 9 Verkar vara längre ifrån varandra än 8 och 9 men i årtal är det inte så. Ett år mellan 89 och 90, precis som mellan 99 och 00. (Ja, vet att 0 och 9 är lika "nära" varandra som 8 och 9 eftersom att (1)0 kommer efter 9, men hur som helst..!)

0 och 9 är 9 ifrån varandra, 00 och 99 är 99 ifrån varandra, det är bara vi som är slarviga och inte säger 1999 och 2000, då det där bara är 1 års skillnad då.

Jag trodde jag var yngst sen långt tillbaka, men okej. 

Det finns ingen åldersgräns på um, då det är gjort för ungdomar. Men det brukar inte vara folk här som är yngre än 12 vad jag vet.


   
SvaraCitera