Aviseringar
Rensa alla

oändligt självmedveten


Ämnesstartare

var medveten om dig själv och vad du för tillfället har för dig,hur din kropp känns, vad du tänker, din hållning, ditt ansiktsuttryck,var du har blicken fäst osv. Detta steg känner nog de flesta igen och alla pysslar nog med det då och då, men nu blir det skoj!?

bli nu självmedveten om att du är självmedveten... bli sedan självmedveten över att du är självmedveten över att du är självmedveten osvosvosv i oändlighet!

skumt..


   
Citera
Ämnesstartare

nice


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är sånt där jag inte håller på med 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pendu:
nice

kändes typ mindfuck när jag kom på det men nu vene 😮 ska försöka testa när jag plötsligt blir självmedveten någon gång

fööör slutade vara drygt självmedveten då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En apas melankoli:
det är sånt där jag inte håller på med 

dårå bre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemons or fruit: dårå bre

jag tänker naivt att man kan bli galen, precis om man tänker på universums oändlighet. Kanske borde våga ta steget, men idag är inte dagen. Fast vet inte ens om detta fungerar så bra. Har du testat det? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bli medveten om ditt könsorgan för 10 sekunder. Beskriv nu känslan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En apas melankoli: jag tänker naivt att man kan bli galen, precis om man tänker på universums oändlighet. Kanske borde våga ta steget, men idag är inte dagen. Fast vet inte ens om detta fungerar så bra. Har du testat det?

det blir för plottrigt elr nåt, går inte..men kändes som att något hände.. typ "achievment unlocked - tänkte rätt cool tanke"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

horungen:
Bli medveten om ditt könsorgan för 10 sekunder. Beskriv nu känslan?

rofullt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemons or fruit:

rofullt

Min känns som en vulkan som kan få utbrott när som helst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemons or fruit: det blir för plottrigt elr nåt, går inte..men kändes som att något hände.. typ "achievment unlocked - tänkte rätt cool tanke"

jo tänkte det, men ska testa imorgon iaf. Är för dåsig just nu. då hoppas jag också få, achievment unlocked - tänkte rätt cool tanke 😀 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

horungen:

Min känns som en vulkan som kan få utbrott när som helst

fett nice

En apas melankoli:

jo tänkte det, men ska testa imorgon iaf. Är för dåsig just nu. då hoppas jag också få, achievment unlocked - tänkte rätt cool tanke 😀 

haha ah men det är nog heeeeeeeeeeelt individuellt, wtf liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemons or fruit: haha ah men det är nog heeeeeeeeeeelt individuellt, wtf liksom.

aha trodde det var som uncharted eller nåt liknande.. Nåväl. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En apas melankoli:

aha trodde det var som uncharted eller nåt liknande.. Nåväl. 

men vafan slut köp det jag skriver.. vad fan vet jag?!?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan vad jobbigt att alltid vara självmedveten


   
SvaraCitera