Aviseringar
Rensa alla

Oansvarigt att ej rösta på Moderaterna


Ämnesstartare

Allt handla om pengar. Moderaterna är bra på att tänka i pengar. Därför eftersom att allt handlar om pengar och moderaterna är experter på detta området, så bör det ej finnas minsta tvivel på att det är den mest avvägda politiken. Kanske inte den bästa, men den som faktiskt är möjlig. Så det är oansvarigt att ej rösta på moderaterna. 


   
Citera
Ämnesstartare

Att jag ej tänkt på detta tidigare. Tardig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 WööööööööööööÖöÖöö

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

absentthinking:
 WööööööööööööÖöÖöö 

WöööÖÖöööÖÖÖööööÖÖÖööööööööööÖÖÖÖÖÖÖÖöööö TardigHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trolololo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderaterna förespråkar en fortsatt oansvarsfull massinvandringspolitik som kostar extremt mycket pengar och som skapar extremt mycket sociala problem i Sverige. Hade moderaterna varit ett ansvarsfullt ekonomiskt parti hade man stoppat massinvandringen för länge sedan. Istället fortsätter man den kostsamma politiken samtidigt som man finansierar kalaset på att mjölka ur pengar på våra egna äldre, sjuka, unga och arbetslösa. Förjävligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:
Moderaterna förespråkar en fortsatt oansvarsfull massinvandringspolitik som kostar extremt mycket pengar och som skapar extremt mycket sociala problem i Sverige. Hade moderaterna varit ett ansvarsfullt ekonomiskt parti hade man stoppat massinvandringen för länge sedan. Istället fortsätter man den kostsamma politiken samtidigt som man finansierar kalaset på att mjölka ur pengar på våra egna äldre, sjuka, unga och arbetslösa. Förjävligt.

håller med. sverige är det enda som betyder något. man kan isolera sverige från resten av världen och bara bry sig om sverige.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:
håller med. sverige är det enda som betyder något. man kan isolera sverige från resten av världen och bara bry sig om sverige.

Det sa jag inte, men visst. Vill du spela korkad så får du väl göra det..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderaterna förespråkar att pengar skall avgöra om en människa skall få ett värdigt liv eller inte, kan inte ställa mig bakom något så urbota efterblivet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:
Moderaterna förespråkar en fortsatt oansvarsfull massinvandringspolitik som kostar extremt mycket pengar och som skapar extremt mycket sociala problem i Sverige. Hade moderaterna varit ett ansvarsfullt ekonomiskt parti hade man stoppat massinvandringen för länge sedan. Istället fortsätter man den kostsamma politiken samtidigt som man finansierar kalaset på att mjölka ur pengar på våra egna äldre, sjuka, unga och arbetslösa. Förjävligt.

Kanske inte den bästa invandringspolitiken, men givet allt, den som faktiskt är möjlig. Moderaterna 2014! Så tar vi ansvar för svenska intressen! Det är oansvarigt att ej rösta på Moderaterna! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:

Det sa jag inte, men visst. Vill du spela korkad så får du väl göra det..

nej nej, men jag tycker det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chuz Martinez:
Moderaterna förespråkar att pengar skall avgöra om en människa skall få ett värdigt liv eller inte, kan inte ställa mig bakom något så urbota efterblivet

Det är kanske inte den bästa politiken, men den som faktiskt är möjlig. Tillslut så handlar all politik om pengar. Det är oansvarigt med underfinansierade reformer. Moderaterna 2014! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

space: Tillslut så handlar all politik om pengar.

Ja, eller motstånd mot det

space: Det är oansvarigt med underfinansierade reformer.

Ja, det oansvarigt utav helvete att försöka sälja av LKAB, som är det enda svenska staten har som drar in ett öre

space: Moderaterna 2014!

Stick och brinn, misantropjävel


   
SvaraCitera