Aviseringar
Rensa alla

Obama borde legalisera weed!


Ämnesstartare

Liksom, första gången USA har fått en svart president som lyssnar på hiphop så legaliserar han weed under sin första period! Skulle kunna vara taget från en Amerikansk ras-stereotypisk komedi med en titel som "Black President" där Ice Cube förlorar ett vad och måste bli president typ.

Vad tycker du? [love]


   
Citera
Ämnesstartare

Image

hahahhaahha fanns redan en film om hur galeeeet de vore med en svart president XDD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så mysrasistiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller att det ska bli lagligt att smiska okända "hoes" med stora rumpor på gatan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja att förbjuda weed är bara efterblivet, just därför kommer usa alltid förbjuda det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bryr mig inte så mycket om de lagliserar det or not. Märker ju ändå ingen skillnad förutom att det kommer sändas på nyheterna 24/7 och jag tittar allt som oftast inte på nyheterna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Märker ju ändå ingen skillnad förutom att det kommer sändas på nyheterna 24/7 och jag tittar allt som oftast inte på nyheterna.

Men du såg ju inte på nyheterna sa du i samma mening [blush] ALLTSÅ DU ÄR SÅ JÄVLA KONSTI!!!!!! [blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Men du såg ju inte på nyheterna sa du i samma mening [blush] ALLTSÅ DU ÄR SÅ JÄVLA KONSTI!!!!!! [blush][blush]

Kanske gör det med flit osv. Men typ.. OM JAG MOT FÖRMODAN tittar på nyheterna kommer jag att märka det, hahahaha. Älskar dina reaktioner på det jag skriver.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Älskar dina reaktioner på det jag skriver.

men du säjer ju så knasiga saker kan ej låta bli [blush][blush][blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

men du säjer ju så knasiga saker kan ej låta bli [blush][blush][blush][blush]

Hahaha du kan va knasii [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Hahaha du kan va knasii [blush]

dusom är så konstii som ej vågar seja att du inte tror på gud, inte vet varför vi räknar år som vi gör, kommer med motsägelsefulla observationer och bara är allmänt jättetjejig!! [blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

hahahhaahha fanns redan en film om hur galeeeet de vore med en svart president XDD

[love] jaha, då vet jag vad jag gör ikväll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tycker sverige borde legalisera det. man tjänar pengar på sånt. samma med prostitution. borde också vara lagligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

dusom är så konstii som ej vågar seja att du inte tror på gud, inte vet varför vi räknar år som vi gör, kommer med motsägelsefulla observationer och bara är allmänt jättetjejig!! [blush][blush]

jag vågar väl visst säga att jag inte tror på gud [shake]
men ah jag är nog ganska konstii, det enda jag inte håller med om är att jag skulle vara "jättetjejig" [shake]


   
SvaraCitera