Aviseringar
Rensa alla

Obehag hemma


Ämnesstartare

Hej, jag känner mig ju egentligen på tok för gammal för att ens registrera mig här men helt ärligt har jag ingen annan att tala med. Inte om det här iaf.  Jag känner just nu ett sånt äckel i hela kroppen. Jag satt igår kväll hemma hos mina föräldrar då dom var lediga och jag tänkte att det kunde vara trevligt att göra dom sällskap i soffan. Men när vi sitter där känner jag något mot min fot (jag satt med fötterna uppe i soffan och hade en filt över mig). Det liksom "pumpar" ut eller vad man säger och inser att det är precis där min mammas killes "dick" är. Jag vet fan inte hur jag ska uttrycka mig just nu. :/ Jag satt iaf kvar där i soffan och jag ser att han tar handen innan för sig filt och jag mår så fruktansvärt dåligt. Jag vet inte om han skulle vika ner ståndet eller vad det var. Jag bara känner mig så otroligt smutsig och äcklad och undrar hur man ens kan få stånd i en sån situation???

  

Finns det någon som har något tips eller råd typ? Just nu vill jag aldrig mer se honom


   
Citera

emma1990: Hej, jag känner mig ju egentligen på tok för gammal för att ens registrera mig här men helt ärligt har jag ingen annan att tala med. Inte om det här iaf.

Strunt i det, vi är många 20+:are här.

Men till saken... Alltså, vilket äckel. Prata med in mamma om saken. Sånt där är inte okej. Och behöver du prata ut, finns det bra personer att vända sig till inom diverse tjänster.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej:

Strunt i det, vi är många 20+:are här.

Men till saken... Alltså, vilket äckel. Prata med in mamma om saken. Sånt där är inte okej. Och behöver du prata ut, finns det bra personer att vända sig till inom diverse tjänster.

Just nu har mamma åkt iväg med honom och hon skulle ändå inte tro på mig. Samtidigt känner jag mig töntig som är så gammal och faktiskt vill be om mamma hjälp med det här. Hon har gjort sitt val, ett val jag aldrig kommer att förstå däremot. Var kan man vända sig en sån här dag? Det behöver inte vara riktat mot mig liksom. Men ändå så känner jag mig så fruktansvärt kränkt och äcklad.

Jag undrar ju verkligen hur man i en sådan situation kan få erektion? När jag sitter precis där och känner det.

 

 

 

 

 


   
SvaraCitera

Varför hade du dina fötter i din mammas pojkväns knä? Tardig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:
Varför hade du dina fötter i din mammas pojkväns knä? Tardig

Jag hade inte dom i hans knä. Jag hade dom liksom ut mot sidan och den ena mer under rumpan? Men när han fick erektion så kom hans ..... på min fot.


   
SvaraCitera

emma1990: g hade inte dom i hans knä. Jag hade dom liksom ut mot sidan och den ena mer under rumpan? Men när han fick erektion så kom hans ..... på min fot.

Så hans penis åkte ned mellan benen när han fick stånd? Makes no fucking sense.


   
SvaraCitera

Men ja, prata med din mamma. Kan inte alls vara kul.


   
SvaraCitera

           Antar att det var såhär.                                   Och inte såhär
k9271364.jpgcouple-sitting-couch-tablet-computers-so
Men jag tycker att du ska snacka med morsan om det. Det är ju trots allt din mamma och att hennes pojkvän gör så mot dig är ju att vara otrogen (På viss grad).
     Men gällande dig själv så är det ju inte alls kul att det blir så och att du nu inte alls tycker om att vara vid honom längre för det sabbar ju många tillfällen då du vill vara där han är eller vara med din mamma. Så det måste lösas på något sätt frågan är ju bara vilket...
    ...Hmm, för att den inte ska ske igen så måste han få förstå att det inte alls är uppskattat. Kan kännas jobbigt att snacka om det men jag får nog tycka att det skulle vara värt det. Bättre än att undvika alla tillfällen då han vore närvarande.
    Jag vet inte hur dan snubben är men han ska inte göra något som någon inte tycker om och det måste han ändra på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:
           Antar att det var såhär.                                   Och inte såhär
k9271364.jpgcouple-sitting-couch-tablet-computers-so
Men jag tycker att du ska snacka med morsan om det. Det är ju trots allt din mamma och att hennes pojkvän gör så mot dig är ju att vara otrogen (På viss grad).
     Men gällande dig själv så är det ju inte alls kul att det blir så och att du nu inte alls tycker om att vara vid honom längre för det sabbar ju många tillfällen då du vill vara där han är eller vara med din mamma. Så det måste lösas på något sätt frågan är ju bara vilket...
    ...Hmm, för att den inte ska ske igen så måste han få förstå att det inte alls är uppskattat. Kan kännas jobbigt att snacka om det men jag får nog tycka att det skulle vara värt det. Bättre än att undvika alla tillfällen då han vore närvarande.
    Jag vet inte hur dan snubben är men han ska inte göra något som någon inte tycker om och det måste han ändra på.

jag tror inte han gjorde det med flit. Tror han såg något på tv som han typ uppskattade men jag uppskattade verkligen inte att veta om att han uppskattade det. 🙁 Jag vet inte hur man tar upp en sån grej. Jag kan ju lika gärna ha "trott" att jag känt just det. Men det kändes just som det området men jag kan ju inte men 100% säkerhet säga att det va det stället men normaltsätt brukar inte andra kroppsdelar pulserar och resa sig förutom typ ben och armar men dom pulserar inte innan liksom


   
SvaraCitera

emma1990:

jag tror inte han gjorde det med flit. Tror han såg något på tv som han typ uppskattade men jag uppskattade verkligen inte att veta om att han uppskattade det. 🙁 Jag vet inte hur man tar upp en sån grej. Jag kan ju lika gärna ha "trott" att jag känt just det. Men det kändes just som det området men jag kan ju inte men 100% säkerhet säga att det va det stället men normaltsätt brukar inte andra kroppsdelar pulserar och resa sig förutom typ ben och armar men dom pulserar inte innan liksom

Ligg lågt och om liknande inträffar igen så kan du vara säker Förvirrad Håller med om att det är göör svårt att veta hur man ska snacka om obehagliga saker och folket brukar strunta i det men det bästa vore nog att man löser det och pratar om det på sitt sätt för alla känner olika och du själv måste hitta hur du ska snacka om det. För att prata om det är nog bäst istället för att försöka undkomma honom Ledsen. Han är säkert en schyst person annars även att dumma saker kan uppstå ibland, sånt händer alla då och då. Men om du får honom att veta att det inte uppskattas så tror jag att han förstår Glad.


   
SvaraCitera
time
 time

Jag vill absolut inte försvara någon eller förminska din upplevelse, för säger du att du fann det obehagligt så var det obehagligt, punkt - MEN killar och män kan få stånd helt naturligt utan att vara upphetsade också. Jag säger inte att det gör din upplevelse mindre hemsk men det kanske kan vara en tröst eller en tanke att ha i bakhuvudet, att det kanske inte var riktat till just dig. 

I vilket fall som helst så hade jag nog velat prata om det här med min mamma, om jag var i din sits. Kanske du kan försöka ta upp det med henne? Att du är myndig spelar absolut ingen roll, det är ju din förälder!


   
SvaraCitera

Prata med din mamma om det 


   
SvaraCitera

emma1990: Det behöver inte vara riktat mot mig liksom. Men ändå så känner jag mig så fruktansvärt kränkt och äcklad.

Jag undrar ju verkligen hur man i en sådan situation kan få erektion? När jag sitter precis där och känner det.

Jag vet faktiskt inte. Men män och killar kan få stånd ofrivilligt. Det är ingen handling vi styr över. Händer det så händer det, och det kan vara utan att kåthet behöver vara inblandat. Värt att veta.
Men jag tycker ändå att du ska prata med din mamma om saken.


   
SvaraCitera