Aviseringar
Rensa alla

Obeskrivlig smärta i kuken efter jag pissar


Ämnesstartare

Tja. Vet inte om detta är rätt kategori men iallafall.

Ibland när ja pissar kan ja få en enorm smärta i hela kuken och ända upp i midjan till och med. Det kan hålla i i typ 30 minuter efter ja har pissat o går bara över om ja dricker flera stora glas vatten.

Det händer då och då kanske varannan vecka och har varit så sen ja va kanske 10 år, och nu är ja 19.

Har aldrig varit hos en läkare eller nåt för detta men smärtan som blir är utöver allting och man vill bara ta självmord för o slippat när det händer.

Kan ju inte vara såhär för alla utan det måste ju vara nåt som är fel?

Tack om nån orkar läsa och kanske vet va ja ska göra.


   
Citera

Urinvägsinfektion som spårat ur under många år?


   
SvaraCitera

känner igen problemen från när ja va väldigt ung.va nog bara 14-15 då.men saken då som ja ej vet va de va.men då en morgon så va de massa vit vätska på ollonet å de sved enormt mycke när ja pissade.men de gick över faktiskt.enda gången nu ja ha lagt märke till att de svider va efter man legat med tjejen ja hadde då.inte vart hos läkaren å fått undersökt5 detta.låter som om de vart så väldigt länge nu för dig


   
SvaraCitera

Ring Sjukvårdsupplysningen.


   
SvaraCitera

Det här kräver nog ett läkarbesök, det låter för allvarligt. Du kan först ringa sjukvårdsupplysningen, nationellt nr: 1177.

Låter som att det är en urinvägsinfektion.


   
SvaraCitera

Tror inte på urinvägsinfekt.,det är mer att man måste springa ofta på toa och att det svider.

Och att det skulle bli bättre av att dricka mkt vatten, låter mer som att det är något trubbel med själva urinblåsan, om det strålar ända upp till midjan.

Tycker absolut att du ska kolla upp det, det kan ju finnas något att göra åt.

Har haft dylika trubbel. Man får göra ultraljud utanpå magen när man blåsan är full, och sedan efter man kissat, för att kolla att den tömmer sig som den ska.[y]


   
SvaraCitera

Moffin:

Tror inte på urinvägsinfekt.,det är mer att man måste springa ofta på toa och att det svider.

har hört att urinbägsinfektion kan skilja sig mellan män och kvinnor och att det gör bestialiskt ont om man är man.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

att det gör bestialiskt ont om man är man.

Det gör det för kvinnor också ska jag tala om!!!!!!!!!
Har du ej haft? Hade så ont att jag nästan svimmade på akuten en gång. Vidrigt var det. Gick på toaletten typ var femte minut och allt som kom var små smärtsamma bloddroppar. Hann knappt lämna toaletten innan det kändes som om jag hållit mig i flera dagar och var tvungen att springa in igen.


   
SvaraCitera

Du måste ju för i helvete boka läkartid! Det där kan vara riktigt farligt.


   
SvaraCitera

isola:

Det gör det för kvinnor också ska jag tala om!!!!!!!!!

aha, tydligen ej för moffin, antar att det varierar mellan individer också då!

isola:

Har du ej haft?

ne!

isola:

Gick på toaletten typ var femte minut och allt som kom var små smärtsamma bloddroppar. Hann knappt lämna toaletten innan det kändes som om jag hållit mig i flera dagar och var tvungen att springa in igen.

3vligt!


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

har hört att urinbägsinfektion kan skilja sig mellan män och kvinnor och att det gör bestialiskt ont om man är man.

Är ingen expert på penisar. Fast han skrev ju att det inträffade ungefär En gång varannan vecka under 9 års tid och att det blev bättre när han drack mkt vatten. Urinvägsinfektion blir ju inte bara ett anfall och sen uppehåll två veckor. Så tänkte jag.


   
SvaraCitera

De enda sjukdomarna som jag tycker det stämmer in på är urinvägsinfektion, kan vara en kombination av någon form av mild urinvägsinfektion(kan gå upp i urinblåsan och över) och att du skadar urinröret(överkänslig?) vid masturbation eller sex. Att drick mycket vatten blandar ju ut salterna i urinet så troligen så skulle det lätta smärtan om det var saltet som i kontakt med såren skapade smärtan. Men jag är inte påläst i ämnet så du borde gå till en läkare och låta dem testa din urin, det är allt de gör.

I värsta fall dö av detta så skynda dig till läkare, inga ursäkter när det gäller hälsa [no-no]

Moffin:

det är mer att man måste springa ofta på toa och att det svider.

Det finns inga måsten med urinvägsinfektion, det är en väldigt bred åkomma.


   
SvaraCitera

Moffin:

Så tänkte jag.

det enda jag skrev var att du hade fel på symptomen, inget annat.


   
SvaraCitera