Aviseringar
Rensa alla

Oboy.


Mjölk först


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inget namn:

mjölk först!

isola:

Mjölk först

Varför gör ni det?


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Varför gör ni det?

För att det är så man gör [tard][tard][tard][tard][tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

För att det är så man gör

Jag kör på magkänslan.


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Jag kör på magkänslan.

Jag har lite ont i min mage. [sad] Vet ej vrf. Kanske det jävla marockanska teet, eller mjölken. Eller stress. Eller cancer [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Jag har lite ont i min mage. Vet ej vrf. Kanske det jävla marockanska teet, eller mjölken. Eller stress. Eller cancer

Ajdå, du kanske har sovit dåligt eller är orolig? Cancer är det inte, du är för ung. [smile]


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Ajdå, du kanske har sovit dåligt eller är orolig? Cancer är det inte, du är för ung. [smile]

Ja, jag har faktiskt sovit dåligt. Men jag vaknade idag av en myssugen katt, det var fint.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ja, jag har faktiskt sovit dåligt. Men jag vaknade idag av en myssugen katt, det var fin

Jag tror att du inte sover (stavade såver först [confused]) så mycket.

Vad fint, älskar katter, ska flytta in två snart. [bigsmile]


   
SvaraCitera

Oboy först, så det blir lite chokladröra kvar när man druckit upp oboyen, o nomnomnom [blush]


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Jag tror att du inte sover (stavade såver först [confused]) så mycket.

Sant. [sad]

Macktorsken:

Vad fint, älskar katter, ska flytta in två snart. [bigsmile]

Åh. Kattungar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Sant.

Jag är duktig på att gissa. [bigsmile] Kanske borde ändra på det?

isola:

Åh. Kattungar?

Nä, tyvärr. Två veteraner. [smile] Eller jag vet inte hur gamla dom är.


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Jag är duktig på att gissa. [bigsmile] Kanske borde ändra på det?

Jo, jag borde göra det. Men har så mkt att tänka på och så mkt att fixa, men um tar all min tid [blush]

Macktorsken:

Nä, tyvärr. Två veteraner. [smile] Eller jag vet inte hur gamla dom är.

Åldern är ej viktigt, det blir bra ändå! Adopterade min katt när hon var nästan ett år gammal. Kommer de från katthem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Jo, jag borde göra det. Men har så mkt att tänka på och så mkt att fixa, men um tar all min tid

Tja, du är inne här ganska mycket. Har du räknat ut hur mycket tid du lägger ner då denna sidan dagligen?

isola:

Åldern är ej viktigt, det blir bra ändå! Adopterade min katt när hon var nästan ett år gammal. Kommer de från katthem?

Min fars flickvän har två och vi ska flytta till ett hus allesammans då följer katterna med, vart glad då! Har haft två innan, perser (vet ej stavning, platta i ansiktet och jätte håriga)


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Tja, du är inne här ganska mycket. Har du räknat ut hur mycket tid du lägger ner då denna sidan dagligen?

Nä, det vill jag ej göra heller. [blush] Flyr liksom när jag är här. [blush]

Macktorsken:

Min fars flickvän har två och vi ska flytta till ett hus allesammans då följer katterna med, vart glad då! Har haft två innan, perser (vet ej stavning, platta i ansiktet och jätte håriga)

Så kul [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nä, det vill jag ej göra heller. Flyr liksom när jag är här.

Är din tillvaro så dålig? [sad]

isola:

Så kul

Vet du vilka jag menar?


   
SvaraCitera