Aviseringar
Rensa alla

Oboy [love]


Ämnesstartare

Flash:

Jag dricker hellst inte O'boy, jag tar i socker och kakao i en kastrull och blandar, häller i mjölk och så vips har man förstaklassig varm choklad!

onödig tid som man slösar på varm choklad.. då hinner mna ju dricka typ 3 oboyglas! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oboy är typ najs men när det gäller varm choklad är ju hemmagjord myyycket godare (oboy blir så jävla äckel-fitt-fritzl-varmt när man kör den i mickron).

Hatar kattlådor föresten, så ni vet!


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

kall oboy är godare än varm [smile]

Sant!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I beg to differ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antigravitation:

Sant!

[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Hatar kattlådor föresten, så ni vet!

...sa mannen och drog fram snoppen

Bra att veta! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oboy är väldigt gott, men det är så fruktansvärt mycket socker i. Och dricker man det på morgonen är det rena sockshocken som kan leda till sockersjuka, nej drick vatten på morgonen istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sit on my face:

Oboy är väldigt gott, men det är så fruktansvärt mycket socker i. Och dricker man det på morgonen är det rena sockshocken som kan leda till sockersjuka, nej drick vatten på morgonen istället.

for real? :O jag som dricker oboy till frukost VARJE morgon! :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

for real? :O jag som dricker oboy till frukost VARJE morgon! :O

Yes, det stämmer, äter du onyttiga flingor till också? Typ Kalas puffar etc? Det är inte alls bra att starta morgonen med så mycket socker, bättre att du dricker Oboy någon gång biland på dan till fika eller något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sit on my face:

Yes, det stämmer, äter du onyttiga flingor till också? Typ Kalas puffar etc? Det är inte alls bra att starta morgonen med så mycket socker, bättre att du dricker Oboy någon gång biland på dan till fika eller något.

Näe, oboy och fullkornsbröd med en massa korn i, typ omalt och så, så det är väldigt nyttigt iaf...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

Näe, oboy och fullkornsbröd med en massa korn i, typ omalt och så, så det är väldigt nyttigt iaf...

Bra! försök bara dra ner på oboyen (jag vet att det är gott) Den sämsta starten man kan få morgonen är typ Coco pops + Oboy. Men fullkonsbröd är en bra start!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sit on my face:

Bra! försök bara dra ner på oboyen (jag vet att det är gott) Den sämsta starten man kan få morgonen är typ Coco pops + Oboy. Men fullkonsbröd är en bra start!

ska försöka, även fast jag inte klarar de.. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marmelad [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[rolleyes]


   
SvaraCitera