Aviseringar
Rensa alla

Obs! SPOILERS! Läs ej detta om du inte vet vad som händer i The Hunger Games


Yaren
Ämnesstartare

OBSERVERA! DET ÄR SPOILERS HÄR! SPOILERS SPOILERS! LÄS EJ DETTA OM DU GILLAR HUNGER GAMES-SERIEN SOM JAG MEN INTE VET VAD SOM HÄNDER! DE AVSLÖJAR SAKER! 


Nåväl. Jag såg en mycket vacker bild på hon som spelar Primrose Everdeen nyss så jag bestämde mig för att googla "Primrose Everdeen actress" för att kolla vad hon hette. Då kommer det ju självklart upp andra grejer "Primrose Everdeen dies" först i sökrutan och sedan "Primrose Everdeen was Katniss sister" 
VAFAN!!! jag har läst ettan och tvåan och sett ettan och halva tvåan, fyfan vad besviken jag är, varför kunde det inte varit twilight eller nåt skit istället, nej fyfan nu går jag och tröstlyssnar på Thin Lizzy i fosterställning :(((( I-landsproblem jag vet, men blir så jäkla besviken. 


   
Citera
Ämnesetiketter
Yaren
Ämnesstartare

det känns som om folk kommer avslöja ännu mer nu, vågar jag verkligen återvända till denna tråd... Fan bäst jag springer och lånar mockingjay, hjälp usch 


   
SvaraCitera
time
 time

Det är ännu värre när man läser det. Jag var nedstämd och deppig i dagar efteråt.


   
SvaraCitera

Kan spoila ännu mer för dig om du känner för det!

Tycker du ska läsa trean, den är dock inte lika bra som ettan och tvåan men viktig 


   
SvaraCitera

tyckte systern var rätt jobbig och kände /care he he


   
SvaraCitera
Yaren
Ämnesstartare

time:
Det är ännu värre när man läser det. Jag var nedstämd och deppig i dagar efteråt.

Ja... kan tro det. Men nu känner jag liksom ingenting 🙁 jag vet det men ändå. Jag kommer säkert bli jätteledsen när jag läser det 


   
SvaraCitera

time:
Det är ännu värre när man läser det. Jag var nedstämd och deppig i dagar efteråt.

Jag med trots flera år sen.


   
SvaraCitera
mynona

Primrose var aldrig en huvudfaktor för mig så det gjorde varken till eller från och jag skulle nog inte ha brytt mig om jag fått veta det i förväg, hn var ju en bifigur. 


   
SvaraCitera

mynona:
Primrose var aldrig en huvudfaktor för mig så det gjorde varken till eller från och jag skulle nog inte ha brytt mig om jag fått veta det i förväg, hn var ju en bifigur. 

tyckte dessutom att de sista sidorna var röriga och dåligt beskrivna. hängde inte med i händelseförloppet. 


   
SvaraCitera
mynona

ceka92:

tyckte dessutom att de sista sidorna var röriga och dåligt beskrivna. hängde inte med i händelseförloppet. 

Jaså? Jag tyckte att de tre delarna var ganska jämnbra. Men visst måste man vara uppmärksam så man inte kommer bort sig, det är irriterande när det händer


   
SvaraCitera

YESSSS!!!!!


   
SvaraCitera

Believe me, Prim är inte den du kommer sörja mest. Ledsen

Tycker inte heller att hon var en särskilt intressant karaktär. Hon utgjorde liksom startskottet för det hela, men sen var hon mest en bifigur som inte tillförde så jättemycket.

ceka92: tyckte dessutom att de sista sidorna var röriga och dåligt beskrivna. hängde inte med i händelseförloppet.

Håller helt med. Jag störde mig på att det var hundratals sidor om hur tråkigt hon hade när hon fick dagarna att gå, både i 13 och i skogen i första boken, medans slutet kändes jättehastigt och nästan oviktigt i författarens ögon.
Hade önskat lite mer ingående beskrivningar av händelserna där på slutet.
Kändes som att läsa Harry Potter igen. Galen


   
SvaraCitera

hade glömt det, kan inte ens minnas när jag tänker efterTardig


   
SvaraCitera