Aviseringar
Rensa alla

OBS TJEJBAJSTRÅD


Ämnesstartare

Förr i tiden kunde jag bajsa så lite som var tredje vecka, hade dock väldigt osunda kostvanor (eller ja, åt sällan). Lite senare i livet typ varannan dag eller lite mer sällan, vilket jag antar är normalt.

Min moder har under min livstid alltid varit en storskitare och kan göra 2an upp till FEM GÅNGER om dagen. [tard] Vilket är knasigt för hon äter jättejättelite. Nu har jag också (eller ja, de senaste två åren ca) börjat bajsa kanske... 3-4 gånger om dagen. Äter ej mer än "normalt" skulle jag tro.

Är det helt knas? Kan någonting vara fel? Bör jag prata med doktorn? KAN DET VARA GENETISKT!? [tard]

Om jag ej röker på en hel dag så blir jag ej bajsnödig heller, men så fort jag tar en cigg så blir det att springa efter de två-tre första blossen. [tard][tard]

Såå nu vet ni allt om mitt bajs.


   
Citera
Ämnesstartare

Låter väl normalt, om det är jobbigt att skita så mycket kan du väl bara hålla dig tills dess att du ställt om vanorna, försöka skita 1 gång per dag osv.


   
SvaraCitera

tror d är viktigare hur bajset ser ut än hur ofta du bajsar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajset ser normalt ut!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låter faktiskt ganska mycket :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

låter faktiskt ganska mycket :O

TYCKER JAG MED!

Kanske kan ha någonting att göra med att jag ej tål mjölk men ändå äter massor med mejeriprodukter och att jag har börjat äta kött? [confused]


   
SvaraCitera

Alltså flummiga new age-tanter hävdar att man ska bajsa inom 30 min efter avslutat mål, annars är man förstoppad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emma då[blush][blush][blush][blush][blush]

Blivande_japan:

tror d är viktigare hur bajset ser ut än hur ofta du bajsar

bajs e brunt[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

Alltså flummiga new age-tanter hävdar att man ska bajsa inom 30 min efter avslutat mål, annars är man förstoppad.

HAHAHA!? WTF?! Då måste man juu ha värsta racermagen, alt. heta Algot och vara en kanin (han äter och bajsar nonstop).

Tickstart:

emma då

[bigsmile]

Tickstart:

bajs e brunt

Tjejbajs är råsa och har en luktskala från sockervadd till bubbelgum. [blush]

Dold text: Nä, det är brunt och luktar BAJS sorry alla killar som är rädd för tjejbajs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kissar oftast inte ens fyra gånger om dagen [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså kan ni sluta??????????????????????????+[blush][blush][blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Jag kissar oftast inte ens fyra gånger om dagen

Det gör nog inte jag heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äh, tre gånger om dagen är helt normalt. nikotin är dessutom lätt laxerande.


   
SvaraCitera

så länge bajset är av "vänlig" karaktär bör det väl inte vara någon fara?
och sen att du är känslig mot laktos men ändå äter mejeriprodukter kan säkert spela in.
brukar du ha ont i magen?


   
SvaraCitera

värsta gött att få rensa tarmarna dessutom. bort me slaggprodukterna!


   
SvaraCitera