Aviseringar
Rensa alla

obs!!!


Ämnesstartare

dyngbög:

posta bild på isola. har undrat hur hon ser ut i 3+ år

jag tror jag kan picture henne

isola:

Det var ju i första tråden, nu reagerar den på mat också.

det har jag förståt. men varför värmde du vax?

och varför reagerar den egentligen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

jag tror jag kan picture henne

shoot!

patrick bateman:

det har jag förståt. men varför värmde du vax?

Finns vaxremsor som man gnider mot varandra och sen tar isär och sen sätter på huden för att sen dra bort. Men detta var vax som behövs värmas upp och bli till en flytande het massa som sen ska påföras på huden med en spatel, en sådan som doktorer använder för att kolla i ens hals duvet, för att sedan dras bort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

shoot!

haha nej vågar inte säga [blush]

isola:

Men detta var vax som behövs värmas upp och bli till en flytande het massa som sen ska påföras på huden med en spatel, en sådan som doktorer använder för att kolla i ens hals duvet, för att sedan dras bort.

aaahhh! äntligt ett svar. bra, tack. nu förstår jag allt [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha nej vågar inte säga [blush]

Jo vill veta!

patrick bateman:

aaahhh! äntligt ett svar. bra, tack. nu förstår jag allt [smile]

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Jo vill veta!

men vafan! jag kommer ju gissa ashårt fel, borde tänkt mig för [sad] men bara om du gör mig med så jag iaf kan skratta åt ditt tänkande [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

men vafan! jag kommer ju gissa ashårt fel, borde tänkt mig för [sad] men bara om du gör mig med så jag iaf kan skratta åt ditt tänkande [badgrin]

Ca 170 "normal" kroppsbyggnad, bär ofta keps, baggyjeans och vita ttröjor. Lite uppåtnäsa.

ont

Lounge:

gonna fall from the sky telling us all to go free

minns du???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ca 170 "normal" kroppsbyggnad, bär ofta keps, baggyjeans och vita ttröjor. Lite uppåtnäsa.

haha okej det var rätt fel

är 180, normal kroppsbyggnad, bär sällan keps, baggykläder och vitt kanske stämmer bättre då. vet inte hur min näsa ser ut [chocked]

okej du är blond. du är ganska lång, längre än average. du har en helt normal kroppsbyggnad. du klär dig fint och noggrant. tror du ser lite classy ut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

okej du är blond. du är ganska lång, längre än average. du har en helt normal kroppsbyggnad. du klär dig fint och noggrant. tror du ser lite classy ut

Är brunis, kort och klär mig nog rätt vanligt. Är nog ej så classy nuförtiden tror jag. Har dock fina klänningar i garderoben! [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Är brunis, kort och klär mig nog rätt vanligt. Är nog ej så classy nuförtiden tror jag. Har dock fina klänningar i garderoben!

damn! gick ju sådär. alltid nåt iaf [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

damn! gick ju sådär. alltid nåt iaf [bigsmile]

Ja precis. Du kände av klänningarnas existens iaf!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ja precis. Du kände av klänningarnas existens iaf!

det gjorde jag verkligen, var tvärsäker på att du som tjej ägde lite klänningar [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

näää vi vet ju inte varför det ringer varje gång man micrar, därför det är så läskigt

men va? vad du är med om knasiga saker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

men va? vad du är med om knasiga saker

Ja! Men det låter så otroligt och knasigt detta. Gustav trodde det nog ej heller innan han hörde det själv när vi värmde mat. Men nu har jag iaf ett umvittne på detta!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ja! Men det låter så otroligt och knasigt detta. Gustav trodde det nog ej heller innan han hörde det själv när vi värmde mat. Men nu har jag iaf ett umvittne på detta!!

Men kan det inte finns någon logisk förklaring på detta? Jag är fan i chock, hade avlidit!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Men kan det inte finns någon logisk förklaring på detta? Jag är fan i chock, hade avlidit!

Jo det finns det alldeles säkert, vägrar tro på att det sitter ett spöke i micron lr dyl. Förstår inte vad bara. Kanske borde köpa ny micro och testa med den. Fast har nog en annan micro någonstans som jag kan testa med.


   
SvaraCitera