Aviseringar
Rensa alla

Och så försvann han... bara sådär.


Ämnesstartare

Hade jätte bra kontakt med en kille för ett halvår sedan. Han bad om mitt nummer då vi gick en gemensam kurs en gång i veckan i gymnasiet.
Först var han helt omtänksam, smsade mig varje dag, undrade om allt var okej och att han tänkte på mig.
Varje gång vi sågs var han jätte glad och det lyste om honom. Jag besvarade han i vad han än gjorde eftersom jag också var intresserad.
Han höll alltid om mig runt midjan, t.o.m. framför hans vänner.

Efter drygt 2 månader slutade han. Bara sådär. Slutade smsa, vara lite konstig mot mig under lektionerna, och var allmänt okontaktbar.
Ibland ignorerade han mig när jag gick förbi, hälsade inte.
Jag blev jätte ledsen.
Efter en tid började jag ignorera honom också, utan att fråga honom varför han låtsades som om jag inte fanns. Var rädd för att han skulle svara: "va? jag har aldrig varit intresserad av dig?"

Då kom han fram en dag och frågade om jag var sur.
Nej, svarade jag och var glad att han ens kom fram till mig.
Efter den dagen smsade han med mig igen, kanske i en vecka. Jag var världens lyckligaste.
Sedan hände samma sak.

Jag började bli galen, ville bara fråga honom vad hans problem var, bara skrika på honom, men jag vågade inte.

På fester vi gick på, kom han fram när han var full och började taffsa på mig. Inget så allvarligt, utan mer att han höll om mig och tog mig på röven och sånt, och sa att han saknade mig.

Emellanåt, snackade vi inte alls.
Det var precis som om han inte brydde sig, precis som om det halvåret vi umgicks inte fanns, även om vi inte var "tillsammans".

Idag såg jag bilder på honom. Och en annan tjej.
De höll om varandra, och pussades och var glada.
De kunde omöjligt vara vänner, även om jag verkligen innerst inne ville tro det.

Precis fick jag reda på av min vän att de var tillsammans. Att under denna tid då jag väntat på svar från honom efter att ha skickat ett sms i hopp om att han skulle börja skriva med mig igen, var med denna tjejen.
Att han såg mitt sms men sköt undan det, bara för att kunna ha denna tjejen i hans armar.

Och så finns inte jag längre.
Står kvar utan svar och förklaringar.
Vad var jag för honom? betydde jag ingenting?
Men nu är det så klart försent att fråga.
Jag är dum.
Fyfan vad ont det gör.


   
Citera

nej troligtvis betydde du inget för honom när allt kom sig om kring.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]stackars


   
SvaraCitera
mynona

babycheeks:

Ibland ignorerade han mig när jag gick förbi, hälsade inte.

Varningstecken: respekterar dig inte. Du borde ha klippt av direkt. Det är oacceptabelt. Man bör aldrig acceptera umgänge på endast den enas villkor. Klippa av omedelbart när sådant sker. LIKA VILLKOR. Annars klipp av.

babycheeks:

På fester vi gick på, kom han fram när han var full och började taffsa på mig.

[mad] Varningstecken: respekterar inte din integritet

babycheeks:

Då kom han fram en dag och frågade om jag var sur.

Ja, varför skulle du inte vara det?

babycheeks:

Nej, svarade jag och var glad att han ens kom fram till mig.

NEJ. Varningstecken: din integritet skadas.

babycheeks:

Vad var jag för honom? betydde jag ingenting?

Du var tydligen bara bekväm för honom att ha tills vidare. Följaktligen har du inte förlorat särskilt mycket.


   
SvaraCitera

stackare [sad] hoppas att det fixar sig till slut , kram till dig. [sad]


   
SvaraCitera

Män är ingenting att ha.
Män är horor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han ville säkert ha dig först men sen så vart han mer på g med henne och valde att satsa på henne och sen så dissade han dig på ett väldigt fult sätt. Men jag tror helt ärligt att han menade det han sa till dig på den där festen.
Det kan ha varit så. Men jag hoppas att det löser sig! Du kommer helt klart att hitta någon söt kille som inte beter sig som en idiot!


   
SvaraCitera