Aviseringar
Rensa alla

Och vad fan gör jag nu


Pepsi: Jag gillar att skriva av mig, bara det hjälper en aning. Att du tog dig tid att läsa texten hjälper inte särskilt mycket om du ändå inte har något att säga, men ha ett bra liv så hörs vi inte sen.

Förlåt, jag skrev det lite på skämt. Du får skriva av dig, det kan hjälpa mer än man tror.

Vad gäller killen, du kanske ser honom igen någon annan gång du åker samma buss.

 

S3ON: Det är betydligt lättare om man har en bild att gå efter i sitt stalkande. Bussar har övervakningskameror, "video", (2st svartvita bilder i sekunden) från dessa sparas på 2.5" hårddiskar lokalt i bussen. Varje videosnutt sägs ligga kvar i ca: 4 dygn innan de skrivs över med ny data från kamerorna.. Såatteh, har tiden ännu inte runnit ut så rekommenderar jag dig att leta upp samma buss.. (kan hända att du får leta igenom flera bussar om du inte har koll på vilken det var exakt)Droga chauffören när denne har fikarast exempelvis, därefter är det fritt någon timme framåt att söka igenom bussen för att hitta diskarna!! (Glöm inte att maskera dig).Säg att du kommer åt dem, hurvida datan på dem är krypterad eller ej sedan är en annan fråga.. Säkerligen inte jätteavancerad sådan iaf!!!

S3ON, om jag vill stalka någon i framtiden kommer jag utan tvekan att anlita ett proffs, dig. Vad tar du per timme?


   
SvaraCitera

- Razorblade -:

Förlåt, jag skrev det lite på skämt. Du får skriva av dig, det kan hjälpa mer än man tror.

Vad gäller killen, du kanske ser honom igen någon annan gång du åker samma buss.

 S3ON, om jag vill stalka någon i framtiden kommer jag utan tvekan att anlita ett proffs, dig. Vad tar du per timme?

Oj, vad rörd jag blir!!! För dig är det gratis! Rodnar


   
SvaraCitera

S3ON: Oj, vad rörd jag blir!!! För dig är det gratis! Rodnar

Tackar! Glad Seriöst, du skulle fungera bra som privatdetektiv eller liknande. Jag har skrivit det förut och jag tycker du borde göra något av din talang.


   
SvaraCitera

- Razorblade -:

Tackar! Glad Seriöst, du skulle fungera bra som privatdetektiv eller liknande. Jag har skrivit det förut och jag tycker du borde göra något av din talang.

Det är min vilda fantasi som talar i skrivspråk. Hade nog inte vågat mig på detta i praktiken riktigt, men önskar att jag hade!! Du anar inte vilka jävla bankrån jag kan sitta och planera i detalj när humöret mitt inte är på topp. Söt  
OMG, kanske är droger vägen till lycka för min del, kanske jag törs utföra min planer med sådana i blodet. Rodnar
Jag är nog mer för att utföra brotten än att lösa dem. 


   
SvaraCitera

S3ON: Det är min vilda fantasi som talar i skrivspråk. Hade nog inte vågat mig på detta i praktiken riktigt, men önskar att jag hade!! Du anar inte vilka jävla bankrån jag kan sitta och planera i detalj när humöret mitt inte är på topp.Söt OMG, kanske är droger vägen till lycka för min del, kanske jag törs utföra min planer med sådana i blodet.Rodnar Jag är nog mer för att utföra brotten än att lösa dem.

Det kan verka häftigt, absolut men jag tror att du innerst inne vill göra något mer konstruktivt av ditt liv. Man har bara ett liv, det är inte värt att spendera en del av det i fängelse.


   
SvaraCitera
kachin

Pepsi: Mina vänner börjar sakta lämna mig

Varför? 
Inte så att det är du som "lämnar" dom...? Att du vänder dig mer inåt och tar mindre kontakt med andra alltså.

Pepsi: Folk i skolan klankar ner på mitt folk.

"mitt folk" ? Vad är ditt folk? Du får gärna förklara.


   
SvaraCitera

- Razorblade -:

Det kan verka häftigt, absolut men jag tror att du innerst inne vill göra något mer konstruktivt av ditt liv. Man har bara ett liv, det är inte värt att spendera en del av det i fängelse.

Jag vill åka skidor om dagarna, och umgås med människor som lika intressen har. Detta är uppenbarligen inte möjligt.. Skulle jag snatta mat om dagarna och sova i tält då eller? Hur länge lyckas man hålla en sådan hemlighet? Vännerna skulle säkerligen ta avstånd från mig om detta kom fram.   


   
SvaraCitera

+häng med dina kompisar och prata om hur du känner. Berätta att du mår piss och behöver deras stöd


   
SvaraCitera

jag är en bloggare!
http://golddigger.blogg.se/

 


   
SvaraCitera
Pepsi
Ämnesstartare

kachin:

Varför? 
Inte så att det är du som "lämnar" dom...? Att du vänder dig mer inåt och tar mindre kontakt med andra alltså.

"mitt folk" ? Vad är ditt folk? Du får gärna förklara.

Jag vet inte... Det känns som att de helt enkelt inte vill ha med mig att göra längre...
Samer. Vi är samer, och det är det många som inte gillar.


   
SvaraCitera
Pepsi
Ämnesstartare

KattKitty:

jag är en bloggare!
http://golddigger.blogg.se/

 

Vad kul för dig


   
SvaraCitera

Pepsi: Samer. Vi är samer, och det är det många som inte gillar.

Samer är coola. Urbefolkning är fett som fan


   
SvaraCitera

 

ärligt
talat-det där har hänt mig. en kille jag träffat för 6 år sen- det var första
ögonkast kärlek- exakt som i film! MEN tyvärr såg han inte mig 🙁 jag såg han
bara en gång- på buss hållplats jag med- för 6år sedan- men jag har inte get
upp- jag be varje dag att jag ska få träffa han igen- han va söt- söt som
...går inte beskriva- hans läppar... näe nu få jag tårar-

/KattKitty

 


   
SvaraCitera