Aviseringar
Rensa alla

Ögonbindel typ?


lusah
Ämnesstartare

Är det nån som har sett eller använt en ögonbindel som verkligen sitter fast så den blir svår att få av sej? De som jag testat går ju att få av sej om man gnider den mot golvet eller så och det är inte tillräckligt effektivt i detta fallet. Måste vara omöjligt att tjyvkika., Händerna kommer att vara bundna så dom inte kommer åt ansiktet.. Nån med tips please!??? Måste inte vara ögonbindel om det finns bättre förslag.


   
Citera
Ämnesetiketter

vad ska du me de till? oO


   
SvaraCitera
lusah
Ämnesstartare

psykjävel:

vad ska du me de till? oO

Det är till mig när jag blir bunden. Har fått uppdraget att hitta en bättre ersättare till ögionbindeln som jag kan lirka av mej.. Antar att det inte var så poppis att jag kunde göra det.. 😐


   
SvaraCitera

Det är så fall en "påse" som träs över och knyts runt halsen.
Bara inte den är lufttät...


   
SvaraCitera
lusah
Ämnesstartare

Myksa:

Det är så fall en "påse" som träs över och knyts runt halsen.
Bara inte den är lufttät...

Ja det är ju jobbigt om den sluter åt helt... 😐 Det viktiga är ju att man inte kan se genom den. Typ typpåse är ju inte helt ljustät direkt...


   
SvaraCitera

Vanlig bondagetejp funkar prima [party]


   
SvaraCitera
lusah
Ämnesstartare

massgrav:

Vanlig bondagetejp funkar prima [party]

AH, ja just det ja, den fästen bara på sej själv, eller hur var det?? Antar att den inte är genomskinlig alls då? 🙂 Borde vara tillräckligt svår att pilla av sig, eller?


   
SvaraCitera

lusah:

den fästen bara på sej själv, eller hur var det

Jo det gör den, fäster du den hårt så kommer du varesig få av dig den eller se egenom den. Svår att få av ja, ifall du har handfängsel eller är bunden så [bigsmile]


   
SvaraCitera
lusah
Ämnesstartare

massgrav:

Jo det gör den, fäster du den hårt så kommer du varesig få av dig den eller se egenom den. Svår att få av ja, ifall du har handfängsel eller är bunden så [bigsmile]

Jo förutsättningen är att jag inte kan komma dit med händerna och pilla, men iövrigt kan man ju vara lite kreativ ibland om man är bunden i närheten av saker man kan skava mot.. 🙂 Men visst blir alltid mycket svårare när man har händerna bundna bort från ansiktet!


   
SvaraCitera

lusah:

Men visst blir alltid mycket svårare när man har händerna bundna bort från ansiktet!

[smile]. Ska nog gå bra tror jag allt, pröva vetja.


   
SvaraCitera
lusah
Ämnesstartare

massgrav:

[smile]. Ska nog gå bra tror jag allt, pröva vetja.

Förslaget noterat! Dags att införskaffa bondagetejp! Tack för tipset!!


   
SvaraCitera

Finns väl masker man kan använda istället? Med hål för näsan och munnen men inget annat.


   
SvaraCitera
lusah
Ämnesstartare

uppenbar:

Finns väl masker man kan använda istället? Med hål för näsan och munnen men inget annat.

Hur menar du då, mask som sätts framför ansiktet och knyts bak? Ja det är väl näsan och kanske munnen som behöver vara tillgänglig, vet faktiskt inte riktigt vad hon tänkt sig. Ibland är det viktigt att munnen är öppen.


   
SvaraCitera

lusah:

Hur menar du då, mask som sätts framför ansiktet och knyts bak? Ja det är väl näsan och kanske munnen som behöver vara tillgänglig, vet faktiskt inte riktigt vad hon tänkt sig. Ibland är det viktigt att munnen är öppen.

Som en huva.


   
SvaraCitera
lusah
Ämnesstartare

uppenbar:

Som en huva.

Aha. Ja det stämmer det. Har sett såna nångång för länge sen. Är det såna i gummi typ som sitter åt rätt bra? Ja de lär ju vara helt hopplösa att kränga av sig också. Inga stilpoäng direkt kanske, men den gör sitt jobb..


   
SvaraCitera