Aviseringar
Rensa alla

ögonbryns"trimmning"


Ämnesstartare

Mitt problem;

När jag var kanske 14 år började jag noppra mina små söta bryn (dom har aldrig varit stora o buskiga som andra grekers utan mina var små o söta)...hur som helst, då jag började blev det helt enkelt helt fruktansvärt fult. Dom var olika o fult oformiga o den ena var rak o den andra som en halvmåne...[blush] JJAAA NI FATTAR!

Jag har sedan jag var 14 (för 7 år sedan) försökt rätta till dem så gott jag kunde...men aldrig riktigt lyckats.

Nu har jag just kommit hem efter 6 veckor i grekland, jag slutade pilla o noppra då så dom lyckades växa ut helt o hållet ( [y] )

Nu till min fråga då, hur ska jag göra nu för att få små söta fina o kvinnliga ögonbryn. Tunna, lagom "hörniga/vikta" o inte runda? ...jag vill inte att min BF ska tycka jag är ful [crazy]

Hur gjorde ni? Förstår om ni tycker frågan är flummigt ställd o helt o hållet onödig, men jag orkar inte gå omkring med 2 bajsränder i pannan mera


   
Citera
Ämnesstartare

AGAPI:

...jag vill inte att min BF ska tycka jag är ful

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TTYN


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låt dom växa lite, sen ritar du med ögonbrynspenna eller nåt på dom så som du vill ha dom och så nopprar du det som är utanför strecken [smile]


   
SvaraCitera

noppra inte låt det bli ett helt sträck istället


   
SvaraCitera

koriander:

TTYN

XD älskar dig[love]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera