Aviseringar
Rensa alla

Ögonbrynspiercing


Ämnesstartare

Ja, jag har skapat ännu en tråd om piercing.

Nu är det så att jag vill (SKA) göra ögonbrynspiercing. Dock vågar jag inte göra det själv som jag gjorde med läppen.

Här i Sverige är det ju 15 årsgränser, men i sommar ska jag till London och då undrar jag och någon vet en awesome piercing studio där?[bigsmile] Pris skiter jag i, bara studion är bra.

Det ska vara i centrala London och den ska vara bra.

Jag kommer vara 14 när vi åker, men jag undrar om någon också vet om det är äldesgränser i London/England?

Tack för svar[bigsmile]


   
Citera

Alltså, vänta tills du får, du hinner, jag lovar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Alltså, vänta tills du får, du hinner, jag lovar.

Nä... För lång tid kvar. Jag fyller 14 i mars och då är det liksom ett år kvar, för lääänge![tard][smile]


   
SvaraCitera

vänta tills du blir 15 så kommer du aldrig göra det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

vänta tills du blir 15 så kommer du aldrig göra det

Why not?[shake]


   
SvaraCitera

FLTH:

Why not?

gissa, du har 14 försök


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

gissa, du har 14 försök

Hänger inte med längre...[blush] Vadå 14 försök[shake]


   
SvaraCitera
time
 time

FLTH:

Vadå 14 försök

Tror han syftar på din ålder. [rolleyes]

Och ja, de andra har rätt, jag lovar att du inte kommer vilja ha piercings när du blir äldre. Det är verkligen värt att vänta. Om du fortfarande vill ha det när du är 16+ kan du återkomma då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Och ja, de andra har rätt, jag lovar att du inte kommer vilja ha piercings när du blir äldre. Det är verkligen värt att vänta. Om du fortfarande vill ha det när du är 16+ kan du återkomma då

Men det är ju liksom 3 år[shake] och liksom om jag inte vill då, tar jag ut piercingen, det ända som blir kvar är två små ärr. [smile]


   
SvaraCitera
time
 time

FLTH:

och liksom om jag inte vill då, tar jag ut piercingen, det ända som blir kvar är två små ärr.

Jag är ledsen, men ingen seriös piercingstudio kommer vilja pierca dig när du bara är 14. Du är fortfarande ett barn, ta det lugnt med body modifications.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Jag är ledsen, men ingen seriös piercingstudio kommer vilja pierca dig när du bara är 14. Du är fortfarande ett barn, ta det lugnt med body modifications.

Jag vet![sad] det är verkligen irriterande[tard] men, jag har redan läppiercing som jag har gjort själv. Men ögonbryntet vågar jag inte...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Typ jobbigaste piercingen ever. Fastnade alltid i tröjor, även fast man var försiktig. Gjorde ont, fick ge upp och ta bort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vozrozhdenie:

Typ jobbigaste piercingen ever. Fastnade alltid i tröjor, även fast man var försiktig. Gjorde ont, fick ge upp och ta bort.

[sad][shake]

[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, det är det säkert. I alla fall om du vill till en seriös som ger dig en riktig, utan komplikationer efter.

Och Sverige har väl 16 på piercing, med målsman.. tror jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Och Sverige har väl 16 på piercing, med målsman.. tror jag

15 [smile]


   
SvaraCitera