Aviseringar
Rensa alla

Ögonbrynstråden


penja
Ämnesstartare

Jag tycker jag sett mycket snack om ögonbryn i diverse trådar, inte minst i "hur ser du ut-tråden". 

Hur viktigt är det med ett par välformade ögonbryn? 
Hur ser ett par snygga respektive mindre snygga ögonbryn ut?

Här diskuterar vi ämnet, postar bilder på våra egna samt visar bra och dåliga exempel på hur ögonbryn kan se ut! 


   
Citera
Ämnesetiketter

Rebens var/är snygga.


   
SvaraCitera

Gjorde en tråd om ögonbryn jag inte tycker är fina, blev ratad 🙁


   
SvaraCitera

Har äntligen fått till ett par ögonbryn som jag är hyfsat nöjd med, efter mina år av söndernoppande Rodnar

Tycker det är fint med naturliga ögonbryn (så man bara noppar i mitten och under om det behövs) men tycker verkligen det ser förjävligt ut när folk fyller i dem så att det ser ut som att de gått lös med krita i ansiktet. Wäää!!!


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

FruLiten:
Gjorde en tråd om ögonbryn jag inte tycker är fina, blev ratad 🙁

alla ögonbryn är inte fina, detta bör upplysas så fler inte gör misstaget och skaffar sådana! 


   
SvaraCitera

de skja se ut som spermier


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

tycker själv att det är just när folk anstränger sig mycket för att få snygga som det kan gå helfel och bli tvärtom. naturliga bryn är nog i 9 av 10 fall inte fula, bara, naturliga. 


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

tevepro:
de skja se ut som spermier

haha 🙁 


   
SvaraCitera

jag såg en man med buskiga ögonbryn på bussen hem


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

samt tycker ögonbrynen är en viktig del av utseendet. alla ska självklart inte ha likadana, utan man ska ha det som passar just sitt utseende. men snygga bryn kan göra mycket! snygga bryn enligt mig ser rätt naturliga ut. 


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

här kommer några snygga bryn:

bryndragare.jpg

2_201500394.jpg


   
SvaraCitera

terrormat: Tycker det är fint med naturliga ögonbryn (så man bara noppar i mitten och under om det behövs) men tycker verkligen det ser förjävligt ut när folk fyller i dem så att det ser ut som att de gått lös med krita i ansiktet. Wäää!!!

håller helt med om detta. noppar bara lite emellan (inte så att jag får unibrow om jag låter bli, men ser ju inte så fint ut heller) och lite över dem där det är bångstyriga hårstrån som får för sig att ploppa upp lite utanför kolonin av ögonbrynshår.

jag har jättesvårt för när folk noppar bort typ hela jävla ögonbrynet och sedan målar dit ett nytt. det är inte fint


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

tycker denna visar vad ögonbrynen kan göra med utseendet hos en person:

eyebrow2.jpg


   
SvaraCitera

bQbwzxdyuN.jpg

vad tkr ni om caras ögonbryn?


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

terrormat: Har äntligen fått till ett par ögonbryn som jag är hyfsat nöjd med, efter mina år av söndernoppande

härligt! visa! 

terrormat: Tycker det är fint med naturliga ögonbryn (så man bara noppar i mitten och under om det behövs) men tycker verkligen det ser förjävligt ut när folk fyller i dem så att det ser ut som att de gått lös med krita i ansiktet. Wäää!!!

håller liksom blivande japan och med dig helt! brukar plocka lite under ögonbrynen för att få bort de som sitter utanför själva formen. sen använder jag en ögonbrynsskugga och fyller i lite med eftersom mina strån sitter lite glest på sina ställen. 


   
SvaraCitera