Aviseringar
Rensa alla

Ögonkontakt?


Hando

Kolla rakt fram eller titta snabbt vem det är. Bästa enligt mig, men sånt där är ju individuellt [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majkie2:

sculptura: Annars kollar man ner i golvet kanske >_>

Får man inte göra, då förlorar man.

Så rätt så.

Jag har en polare som inte kan kolla folk i ögonen, inte ens när han talar med dem, det ser skumt ut.


   
SvaraCitera

majkie2:

Får man inte göra, då förlorar man.

Om man inte vill hälsa? Okej.


   
SvaraCitera

Ingen aning, jag kan typ bara kolla min flickvän i ögonen, tycker det är obehagligt med andra personer.


   
SvaraCitera

sculptura:

Om man inte vill hälsa? Okej.

[y]


   
SvaraCitera

Du byter riktning helt enkelt. [wink]


   
SvaraCitera

Bara le och nicka mot varandra, ett leende säger mkt. T.ex: hej, eller jag är glad (att se dig)


   
SvaraCitera

har svårt för att kolla folk i ögonen överhuvudtaget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Bara le och nicka mot varandra

Att nicka är as-effektivt. Man slipper prata, det går inte att missförstå och man hinner göra det även om man just fick syn på han man skulle hälsa på. Sen kan man göra det även om den andra är inne i ett samtal med en annan person eller är upptagen på något annat sätt.[y]


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Jag brukar snabbt byta om till paljettkläder och dansa mig fram mot personen medan jag sjunger "Mackareeeeena, vill du bli min, Mackareeeena?" och sedan avslutar jag med att vispa ihop en rulltårta innan jag snabbt tittar upp och nickar och snabbt går förbi [cute]


   
SvaraCitera

Det är skumt det där, det borde inte finnas sådär långa raka korridorer helt enkelt! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell:

Jag brukar snabbt byta om till paljettkläder och dansa mig fram mot personen medan jag sjunger "Mackareeeeena, vill du bli min, Mackareeeena?" och sedan avslutar jag med att vispa ihop en rulltårta innan jag snabbt tittar upp och nickar och snabbt går förbi

Ååh så hemligt![smile]


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Revlis:

Ååh så hemligt!

Mjo, diskret framför allt [no-no]


   
SvaraCitera

Ja fan ögonkontakt är svår.
Jag har problem även om jag pratar med personen, brukar titta lite på ena ögat, sen byta till det andra, sucka och titta åt ett annat håll.
Detta följs sedan av repetition.

Undrar om jag kan få piller för det? [confused]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera