Aviseringar
Rensa alla

Ögonkontakt


Läs ''Alla får ligga'' av Henrik Fexeus. Är för både tjejer och killar och tar på ett mycket bra sätt upp alla dessa primitiva grejerna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ofixad:

gillar hur alla bara säger saker som "ÖH FRÅGA HONOM?" när ingen av er skulle göra det själv [badgrin][bigsmile]

haha, sant!


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ofixad

1-0 till capture.

Indeed


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Antingen så är han tänd på dig eller så tycker han det är något underligt med dig. Alternativt att han bara driver med dig (Vilket också kan betyda ett och annat)


   
SvaraCitera

Det där har jag vart med om i skolan.

För cirka ett halvår sedan stod en kille och stirrade på mig och när jag märkte detta och kollade på honom i kanske.. 2 sekunder utbrast han: "Vad stirrar du på?!"

En annan gång tittade han lite snabbt på mig och fick stånd. (Märkte det på hur han rörde sig osv, så tro inget annat) [confused]


   
SvaraCitera

DetRinger:

En annan gång tittade han lite snabbt på mig och fick stånd. (Märkte det på hur han rörde sig osv, så tro inget annat) [confused]

Hahaha, sluta kolla på han så kanske han slutar att kolla på dig.

Min lillasyster tycker inte om att åka buss för att folk kollar på henne, då frågade jag: hur vet du det? Då svarade hon: jag kollade på dem.

/facepalm


   
SvaraCitera

Adde88:

Hahaha, sluta kolla på han så kanske han slutar att kolla på dig.

Sällan jag kollar på honom.

Dock är det svårt att hålla ögonen borta när han beter sig som han gör. [cute]


   
SvaraCitera

DetRinger:

Dock är det svårt att hålla ögonen borta när han beter sig som han gör.

Acceptera att han psykar dig pga att du är konstig/attraktiv/ful whatever eller fråga honom varför han psykar dig. [y]


   
SvaraCitera

Adde88:

Ingen idé att fråga när det händer så sällan, men tack för tipset. [bigcheers]


   
SvaraCitera