Aviseringar
Rensa alla

Öjj, Walking dead


Ämnesstartare

När hamnar avsnitten på nätet med swesub?

Längtar as efter avsnitt 5


   
Citera
Ämnesetiketter

Ligger på tredje avsnittet på andra säsongen, men jag blev så irriterad över att Dold text: idioterna spenderar 499949494 timmar på att leta efter en unge som ändå kommer dö, eller redan är död. Hon tillför liksom ingenting till serien. DÖDA BARNEN!!!


   
SvaraCitera

jag väntar tills säsong två kommer på bluray så den kan inhandlas och ses på bäsa möjliga sätt utan fuckin pauser och skit


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

men jag blev så irriterad över att idioterna spenderar 499949494 timmar på att leta efter en unge som ändå kommer dö, eller redan är död. Hon tillför liksom ingenting till serien. DÖDA BARNEN!!!

Håller med, flickfan förtjänar ju inte annat än å dö eftersom hon själv sprang åt fel jävla håll / inte väntade på honom..

patrick bateman:

jag väntar tills säsong två kommer på bluray så den kan inhandlas och ses på bäsa möjliga sätt utan fuckin pauser och skit

Jag laddar ner skitkvalite på en jävla skitmac, ganska nöjd ändå 🙂


   
SvaraCitera

HellMillan:

Håller med, flickfan förtjänar ju inte annat än å dö eftersom hon själv sprang åt fel jävla håll / inte väntade på honom..

Exakt, hatar henne [mad][mad]


   
SvaraCitera

HellMillan:

Jag laddar ner skitkvalite på en jävla skitmac, ganska nöjd ändå 🙂

haha okok. vissa klarar av sånt andra inte. jag är nörd, hade aldrig klarat av det. men man blir avis på de som får se det direkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha okok. vissa klarar av sånt andra inte. jag är nörd, hade aldrig klarat av det. men man blir avis på de som får se det direkt

Haha så jävla farligt är det ändå inte, helt okej kvalitet.
Fast jadu, skulle ju inte klaga om jag fick se om skiten på bluray


   
SvaraCitera

HellMillan:

Haha så jävla farligt är det ändå inte, helt okej kvalitet.
Fast jadu, skulle ju inte klaga om jag fick se om skiten på bluray

haha nej klart det funkar. jag såg prsion break på halvtaskig kvalitet på nån skitsida som laggade som fan när det gick. kunde inte vänta då! men har blivit starkare nu

haha nej det är klart. är nice faktiskt [y] fast problemet är ju då att man inte kan sluta. blir liksom att jag kollar hela säsongen oavbrutet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha nej det är klart. är nice faktiskt [y] fast problemet är ju då att man inte kan sluta. blir liksom att jag kollar hela säsongen oavbrutet

Känner igen mig 🙂 Jag körde samma sak fast med serien Oz, satt dag och natt. Blev heelt förstörd i huvudet 🙂 Men faan det är myys.


   
SvaraCitera

HellMillan:

Känner igen mig 🙂 Jag körde samma sak fast med serien Oz, satt dag och natt. Blev heelt förstörd i huvudet 🙂 Men faan det är myys.

haha soft [bigcheers] haha ja det är mysigt men det tar på en, man blir rätt seg. speciellt när det är skola. det var på den gamla goda tiden [love]


   
SvaraCitera

ingen aning, dock bra serie!


   
SvaraCitera

SPOILER S02E05
Dold text: Själv tycker jag snarare att dom borde hängt Andrea efter att slynan skjutit rednecken, vad han nu heter..


   
SvaraCitera