Aviseringar
Rensa alla

Öm i vänster pungkula


Ämnesstartare

Alla kommer säkert garva sönder, men seriöst så är jag öm i vänster pungkula och jag är för feg för att gå till doktorn direkt, om det nu inte håller i sig... Men jag är inte svullen eller andra saker, och jag är inte öm i hela pungkulan, mest på "toppen"?

Dettar är ju trots allt en ungdomsmottagningshemsida eller nåt sånt, så jaa...

Vad tror ni de kan vara då? Är i puberteten, oskuld ifall det skulle spela någon roll [crazy]

Man fruktar ju verkligen nåt jobbigt som man måste operera o hålla på... Kan säga att det började när jag vaknade denna morgon, eller jag hade inte ont eller så när jag vakade först, men sen när jag somnade om och vaknade igen hade jag ont... Weird...


   
Citera
Ämnesetiketter

cancer

nae, men om du är orolig sluta larva dig och gå till eller ring ungdomsomtagningen. de är trots allt pro's


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]laga den


   
SvaraCitera

Du kanske har dragit i snabeln för många gånger på kort tid?


   
SvaraCitera

S3ON:

Du kanske har dragit i snabeln för många gånger på kort tid?

15Hz [crazy]


   
SvaraCitera

Håller det i sig ett par, tre dagar ska du nog gå och kolla upp det. Det gjorde jag, det var rätt skönt.


   
SvaraCitera

El Guaje:

Det gjorde jag, det var rätt skönt.

Vad var det?


   
SvaraCitera

isola:

Vad var det?

Vet inte, var öm några dagar så jag blev lite orolig och gick lite läkaren som klämde och hade sig men han kände inget så han sa att det förmodligen inte var någon fara och att jag skulle avvakta ytligare nån vecka och se hur det utvecklade sig. Och några dagar senare så kände jag inget längre och har inte haft några problem sen dess så det var nog inget. Kanske hade legat eller suttit konstigt sa han. [cute]


   
SvaraCitera

El Guaje:

Kanske hade legat eller suttit konstigt sa han. [cute]

Bra att du gick dit! Hemskt att sitta och oroa sig hemma.


   
SvaraCitera

isola:

Bra att du gick dit! Hemskt att sitta och oroa sig hemma.

Ja det mår man inte bra utav. Såna grejer känns kanske lite jobbiga att gå till läkaren med men så får man inte tänka, det kan ju vara allvarligt.


   
SvaraCitera

Sånt där händer naturligt när man växer. Kolla upp det om det blir värre, smärtan blir extrem eller någon konstig färgskiftning uppstår.


   
SvaraCitera

"pung" är typ det fulaste ordet som finns[crazy]


   
SvaraCitera

El Guaje:

Ja det mår man inte bra utav. Såna grejer känns kanske lite jobbiga att gå till läkaren med men så får man inte tänka, det kan ju vara allvarligt.

Ja, bra att vänja sig vid sådana besök också.


   
SvaraCitera

hannnah:

"pung" är typ det fulaste ordet som finns[crazy]

Tycker nog att "pulla" slår det [sad]


   
SvaraCitera

isola:

Tycker nog att "pulla" slår det

aah kanske.. alla såna ord är fula
runka är också fult[sad] kan typ ej säga såna ord, för det låterså fult[blush]


   
SvaraCitera