Aviseringar
Rensa alla

Önskar boende


Ämnesstartare

Jag och min sambo ska på Peace & Love i sommar och vill gärna ha något rum rätt centralt i Borlänge att crasha i 🙂 Förvara väskor och kanske sova lite.

Ni kan kika in vår annons på Blocket om ni är intresserade av att hyra ut, http://www.blocket.se/vi/20593681.htm

Någon mer som ska dit?

DSC00091.JPG


   
Citera

man tältar väl ändå på en festival? [confused]


   
SvaraCitera

KristalleN:

man tältar väl ändå på en festival? [confused]

Håller med, ska man på festival ska man gå ordentligt! Det är tält som gäller, va tråkigt att... inte... tälta... =/


   
SvaraCitera

§5. Det är inte tillåtet för vare sig privatpersoner eller företag att annonsera eller göra reklam för vare sig föremål, tjänster eller kontakter på sajten, vare sig i forumet, i bloggen, i chatten eller liknande. Vid sådan förseelse kan Ungdomar.se att yrka på skadestånd.


   
SvaraCitera

_pineapple_:

Håller med, ska man på festival ska man gå ordentligt! Det är tält som gäller, va tråkigt att... inte... tälta... =/

Fail att bo hemma hos någon i en skön säng och med tystnad runt sig, och framför allt att duscha och va ren [shake], turkdusch är det som gäller


   
SvaraCitera

KristalleN:

Fail att bo hemma hos någon i en skön säng och med tystnad runt sig, och framför allt att duscha och va ren [shake], turkdusch är det som gäller

Haha, eller hur... Det är ju halva poängen med festivaler =P Jag kanske inte har så mkt auktoritet i ämnet (har inte varit på nån, hittills :S), men ändå =P


   
SvaraCitera

orka hyra ut sitt hus till någon emotjej:S


   
SvaraCitera

Gå in och rösta på Urban guerilla på peace&love 's hemsida? (a


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Dillaan_:

Jag och min sambo ska på Peace & Love i sommar och vill gärna ha något rum rätt centralt i Borlänge att crasha i 🙂 Förvara väskor och kanske sova lite.

Säger till om jag hör/ser nåt[cute]


   
SvaraCitera

Chickfactor:

orka hyra ut sitt hus till någon emotjej

oja.

synd bara att det är en kille med nu.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera