Aviseringar
Rensa alla

Önskemål


aka visa en "cupcake"


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Åtta:

I så fall måste du släppa åtminstone 1 av dina gisslan, annars kan jag inget göra.

aha ok vilka är mina gisslan jag släpper direkt asso


   
SvaraCitera

Gif-avatarer på forum är nog det enda som är jobbigare än när det kommer på en gapig dagisklass på morgonbusset till jobbet.


   
SvaraCitera

Värdelösa idéer förutom hjärtlösidén som jag inte riktigt har någon åsikt kring men det finns tillräckligt med mods


   
SvaraCitera

Paseo:

gifavatarer

Vill också.


   
SvaraCitera

dazed:

Värdelösa idéer

Gillar att animera, se ej ner på mig [sad]


   
SvaraCitera

Miceparade:

Gillar att animera, se ej ner på mig

Jag försöker tänka att du är väl född sån och det
är inget man kan ändra på men jag tänker att inget bra kan kan komma av att du utför sådant offentligen. [sad]


   
SvaraCitera

dazed:

Jag försöker

Okej, tur för dig att jag är hänsynsfull och bra på självbekräftelse och alltså kan utföra min hobby i skymundan där du ej behöver ta del av den [sad]

......... mindre tur för mig. Eller?


   
SvaraCitera

Sämst. Nej.


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Miceparade:

Vill också.

braaa mmmm


   
SvaraCitera

Miceparade:

Okej, tur för dig att jag är hänsynsfull och bra på självbekräftelse och alltså kan utföra min hobby i skymundan där du ej behöver ta del av den ......... mindre tur för mig. Eller?

Ja om du kanske bara får utlopp för din perversion när du sitter hem och runkar till tankar på dina gifar så skadar du ju ingen. Men det är om du försöker få utlopp för det i samhället som jag tycker man ska sätta ner foten, för att skydda våra ungdomar (och vissa åldrade moderatorer)


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

jag tror inte mina idéer påverkar er andra så mkt förutom gifarna om man tkr det e störande mmmm därav lyssnar inte jag på era åsikter bu hu


   
SvaraCitera

dazed:

runkar till tankar

Är inte fan, är utövare. Ge en konstnär lite svängrum [sad]

dazed:

för att skydda våra ungdomar (och vissa åldrade moderatorer)

Jag kanske borde gå i terapi.


   
SvaraCitera

Miceparade:

Är inte fan, är utövare. Ge en konstnär lite svängrum

Det är just utövarna som gör skada måste du förstå [sad]

Miceparade:

Jag kanske borde gå i terapi.

Ja annars så får väl samhället gå in med tvångsmedel om du inte själv tar tag i det.

Paseo:

jag tror inte mina idéer påverkar er andra så mkt förutom gifarna om man tkr det e störande mmmm därav lyssnar inte jag på era åsikter bu hu

Jag har utslagsröst.


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

dazed:

Jag har utslagsröst.

ne du e bara surig gubbe hihi


   
SvaraCitera