Aviseringar
Rensa alla

öööörkarn


Ämnesstartare

Varför loggar du alltid in mitt i natten?


   
Citera
Ämnesstartare

För att jag är bäst?


   
SvaraCitera

jag vet! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För hon bor hemma och har ej ett jobb än så hon har nog vridit runt dygnet en del. Är min gissning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hon e cool tkr ja. förintelsen är påhittade sagor av judar o 'neger XDD' e 1 roligt ord.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon kanske bor i en annan tidszon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nazister måste sova på dagen som vampyrer.


   
SvaraCitera

hon kanske är rädd för zog


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Antagligen vänt på dygnet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjälper dig lite med tråden.

ööörkarn:


   
SvaraCitera

Aristoteles har rätt.

Jag är en nattuggla men jag vill heller inte slösa bort dagarna genom att sitta vid datorn. Det är värdelöst.

På dagen gör man saker, på kvällen/natten latar man sig.

Kakaoxo:

hon e cool tkr ja. förintelsen är påhittade sagor av judar o 'neger XDD' e 1 roligt ord.

Jag bryr mig faktiskt inte särskilt om politik. [cute] Och jag skulle inte placera mig i "nazi-facket" heller.

Ett par år på nordisk.nu förändrar synen på "rörelsen"... Det är bara slödder. Fast jag är fortfarande skeptisk ang. förintelsen. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ööörkarn:

Ett par år på nordisk.nu förändrar synen på "rörelsen"... Det är bara slödder. Fast jag är fortfarande skeptisk ang. förintelsen.

lol'd


   
SvaraCitera

Redbulls:

lol'd

Det är faktiskt skrämmande. Det hela påminner om en sekt. [shake] Alla har samma ologiska åsikter, alla pratar om någon jävla "kamp" som aldrig har funnits, alla har 30-talets värderingar och framför allt så blir man utfryst om man inte håller med. [shake] Jag fick en massa hatiska meddelanden bara för att jag sa att det är patetiskt att sätta upp klistermärken på lyktstolpar. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ööörkarn:

Fast jag är fortfarande skeptisk ang. förintelsen.

[tard]


   
SvaraCitera

YaBasta:

[tard]

[tard] på dig med. [wink]


   
SvaraCitera